Technologie » Komputery
76% Polaków chętnie dzieli się danymi przy zakupach w sieci
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podobnie sprawy się mają w przypadku relacji e-klienta z firmą w sieci. O ile namówienie go do jednokrotnego skorzystania z oferty jest stosunkowo łatwe, o tyle zbudowanie zaufania i lojalności spędza sen z powiek niejednemu e-przedsiębiorcy. A jest o co walczyć - według raportu eMarketer, globalna sprzedaż e-commerce wzrosła o 25% rok do roku.
Wiele danych potwierdza ofensywę handlu w sieci i w nowych kanałach. 35% polskich konsumentów przyznało PwC, że urządzenia mobilne stają się ich głównym narzędziem robienia zakupów.
Do tego 1 marca 2018 weszła w życie ustawa ograniczająca handel w niedzielę. Choć wedle szacunków ekspertów z PwC dla polskiej gospodarki może to oznaczać zmniejszenie wpływów do budżetu o 2 mld zł (PIT i CIT), to z drugiej strony jest to szansa na zdobycie serc klientów przez sklepy internetowe. Wraz ze wzrostem zainteresowania handlem w sieci rosną wymagania konsumentów co do standardów ich obsługi. Zgodnie z badaniami SAP Hybris, 86% Polaków nie toleruje na przykład operowania ich danymi bez zgody, a 7 na 10 – wolnych reakcji w obsłudze. W rywalizacji o konsumenta wygrywają firmy, które zamiast romansu wolą trwałe i zdrowe związki z klientem. U ich podstaw leżą troska o konsumenta, stały i wygodny kontakt, a także wdrożenia innowacji. O tym, jak budować wartościowe relacje handlowe w sieci dyskutowali 21 marca uczestnicy SAP Hybris Day 2018 – Klient w centrum uwagi. To konferencja poświęcona branży e-commerce i rewolucji w świecie zakupów, gromadząca czołowych menedżerów i specjalistów ze świata handlu online.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/wiadomosci/76_polakow_chetnie_dzieli_sie_danymi_przy_zakupach_w_sieci.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)