Firma » Reklama

Ad4Mass – pierwszy raport

Ad4Mass – pierwszy raport
Zobacz więcej zdjęć »
Kilka miesięcy intensywnej działalności pozwala już na pierwsze podsumowania. System reklamy internetowej Ad4Mass przygotował raport ukazujący tendencje na rynku reklamy internetowej: najpopularniejsze rozmiary i średnie ceny reklam.

Ad4Mass został uruchomiony pod koniec kwietnia br. Łącznie wszystkie reklamy wyświetlane dzięki systemowi Ad4Mass osiągnęły zasięg przekraczający pół miliona użytkowników.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Po analizie pierwszych miesięcy działalności wynika, że najwięcej stron zarejestrowanych w systemie jest związanych z szeroko pojętą rozrywką.
Następne w kolejności hasła, którymi właściciele najczęściej opisują swoje witryny to: „forum", „gry" i „kobiety". Najmniej jest natomiast stron, które zostały otagowane hasłami „sport", „poradniki" czy też „ogłoszenia" - mówi Piotr Kasprzycki, twórca Ad4Mass.pl.

Najpopularniejszymi rozmiarami reklamy, z których korzystają Klienci Ad4Mass, są bezkonkurencyjne square button (125 x 125 px), full banner (468 x 60 px) oraz billboard (750 x 100 px). Stanowią one ponad połowę wszystkich miejsc reklamowych, które oferuje system Ad4Mass.pl na współpracujących z nim witrynami. Najmniej popularne rozmiary reklamy to z kolei half page ad (600 x 300 px) oraz double billboard (750 x 200 px).

Z analizy cen poszczególnych rozmiarów reklam wynika, że najtańszy jest najpopularniejszy rozmiar reklamy, czyli square button. Jego uśredniona cena wynosi 1,45 zł z dzień wyświetlania. Następne w kolejności są: full banner - 2,42 zł, half banner - 2,93 zł, leaderboard - 4,34 zł, half page ad - 5,66 zł, standard skyscrapper - 11, 09 zł, medium rectangle - 11,23 zł. Najdroższe są z kolei formaty billboard oraz double billboard, odpowiednio 511 zł i 3122 zł. Ich wyższa od pozostałych cena wynika z tego, że są to formaty, które można wykupić na niezwykle popularnych portalach GoldenLine.pl oraz ZnanyLekarz.pl.

Ad4Mass cały czas rozwija się i wprowadza nowe możliwości do swojej oferty.
„W ostatnim czasie dodaliśmy nową funkcjonalność - multiwidget. Jego zasada działania jest prosta. To powierzchnia reklamowa, na której można emitować od 2 do 8 różnych reklam, niezależnie od siebie. Kreacje są w formacie square button, czyli 125 na 125 pikseli. Widget sam dopasowywuje się do wolnego miejsca na stronie, w pionie lub w poziomie" - dodaje Piotr Kasprzycki.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

klok

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »