Firma » Reklama
Ad4Mass rusza z poradnikiem reklamy
Zobacz więcej zdjęć » |
We wtorek 27 lipca w serwisie Biznes-Firma.pl ukazał się pierwszy odcinek poradnika „ABC reklamy w Internecie".
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Omówione w nim zostały m.in. zalety Internetu jako medium, w którym warto się reklamować, a także przedstawione kierunki, w których zmierza promocja w globalnej sieci. Kolejne odcinki, których łącznie zaplanowano sześć, publikowane będą, co tydzień. W łatwy i przystępny sposób wyjaśnią one podstawowe zagadnienia związane z sieciową reklamą.
- Dla wielu osób, szczególnie z firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, tematyka związana z reklamą w Internecie jest dość słabo znana. Dlatego też przygotowaliśmy sześcioodcinkowy poradnik, który od podstaw wyjaśni ten temat. Mamy nadzieję, że dzięki „ABC reklamy w Internecie" wiele osób przekona się, że w Internecie warto, a nawet trzeba się reklamować. Chcemy także uświadomić ludzi, że reklama w tym medium wcale nie jest droga, a jej efekty można bardzo szybko zmierzyć. - wyjaśnia Piotr Kasprzycki, twórca systemu reklamy internetowej Ad4Mass.pl.
Oprócz poradnika przygotowany został także konkurs dla czytelników. Przy każdym z odcinków publikowane będą pytania konkursowe. Dla trzech osób, które udzielą największej ilości poprawnych odpowiedzi i najciekawiej odpowiedzą na pytania opisowe Ad4Mass.pl przygotował nagrody. Dla zdobywcy pierwszego miejsca jest to kampania reklamowa warta 700 zł do wykorzystania w serwisach zrzeszonych w tym systemie, zdobywca drugiego miejsca wygrywa kampanię wartą 200 zł, a trzeciego - 100 zł.
Ostatni odcinek „ABC reklamy w Internecie" zostanie opublikowany pod koniec sierpnia, a we wrześniu poznamy zdobywców nagród.
Nadesłał:
klok
|
Komentarze (0)