Technologie » Internet
AdTotal rozszerza ofertę
Zobacz więcej zdjęć » |
Multimedialna, wieloekranowa sieć reklamowa Wirtualnej Polski - AdTotal (adtotal.pl) - poszerza ofertę o sieć bankomatów eCard oraz serwis internetowy telepolis.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Klienci pozycjonowanej w kategorii Premium sieci AdTotal mogą dotrzeć z przekazem promocyjnym do grupy docelowej w nowatorski sposób, wykorzystując jednocześnie takie kanały jak Internet, TV, mobile, wideo, panele LDC i bankomaty.
Przewagą sieci reklamowej AdTotal jest właśnie wielokanałowość. Reklamodawca może otoczyć klienta spójnym przekazem reklamowym prezentowanym jednocześnie w wielu mediach, na wielu nośnikach - mówi Szymon Szmigiel, Kierownik Sprzedaży Sieci AdTotal - W ofercie AdTotala obok serwisów WWW znalazły się rozwiązania mobilne, TV, ekrany LCD, a także reklama w sieciach bankomatowych. Taka cross-promocyjna oferta reklamowa to nie tylko niższe koszty dotarcia przez reklamodawcę do konsumentów, ale też nowe źródła przychodów dla współpracujących z siecią wydawców. Przede wszystkim jednak możliwość przebicia się z przekazem promocyjnym przez reklamowy clutter. Odbiorca reklamy styka się z nią bowiem na wielu różnorodnych nośnikach.
Dzięki współpracy z eCard klient AdTotala może wyemitować reklamę w kilkuset bankomatach rozlokowanych w całej Polsce. Co ważne, reklamę można targetować na określone lokalizacje, regiony, miasta - wszystko w zależności od potrzeb reklamodawcy. W ofercie znalazły się ekrany: transakcyjny, powitalny oraz pożegnalny.
Włączony właśnie do internetowej oferty AdTotala serwis telepolis.pl to specjalistyczna witryna o szeroko pojętej telekomunikacji (telefonia, sprzęt telekomunikacyjny, nowe technologie służące do przekazywania danych, itd.). Miesięczna liczba odsłon stron serwisu przekracza 6,5 miliona. Użytkownik znajdzie tu m.in. informacje o promocjach, taryfach, telefonach (w tym testy), instrukcje obsługi, aktualności związane z rynkiem telekomunikacyjnym i usługami. W ramach serwisów WWW AdTotal proponuje zarówno standardowe formy reklamowe, jak również rozwiązania dedykowane - uzgadniane z klientem i dostosowane do jego potrzeb.
Wiecej o AdTotal
AdTotal - nazwę brandu oparto o ideę marketingu totalnego - to pozycjonowana w kategorii Premium sieć sprzedaży Wirtualnej Polski. Zaletą sieci AdTotal jest całościowa, wieloekranowa (WWW, TV, mobile, LCD, wideo, bankomaty) oferta reklamowa.
AdTotal stanowi część Orange Advertising Network, paneuropejskiej struktury, która powstała dla realizacją strategii reklamowej koncernu. OAN ma na celu umożliwienie wykorzystania powierzchni reklamowych Orange (w Polsce m.in. telewizji Orange Sport, serwisu Orange Music) - i innych zrzeszonych wydawców - do celów reklamowych w krajach, w których OAN funkcjonuje. AdTotal reprezentuje Orange Advertising Network w Polsce, zaś OAN wykorzystuje zasoby AdTotal w celu budowy oferty dla kampanii paneuropejskich.
W swojej ofercie sieć AdTotal posiada:
serwisy WWW - m.in. WP.PL, TVP.PL, ViaMichelin.pl, Bloog.pl, LuxClub.pl, Pikeo.pl, DoCelu.pl, HityczyKity.pl, MP3.pl, Niewiarygodne.pl, AleFaceci.pl, AleModelki.pl, Bliscy.pl, DajOpis.pl, Naleniucha.pl, NoCoTy.pl, Pytamy.pl, Golfmania.pl, TestWiedzy.pl, Wirtualni.pl, serwisy Orange (Orange Music, Orange SMS, Orange Sport), Wedkuje.pl, Dobroni.pl, Taaakaryba.com.pl, WhoseGame.com, Telepolis.pl
mobile - mini.wp.pl, m.tv.wp.pl, m.wp.tv, m.nocoty.pl, m.horoskop.pl, m.film.wp.pl, m.kina.wp.pl, m.ekstraklasa.wp.pl, m.encyklopedia.wp.pl, m.niewiarygodne.pl, .muzyka.wp.pl, m.studio.wp.pl, m.bloog.pl, m.navipunkt.pl, m.czesio.wp.pl
TV - reklama telewizyjna i sponsoring na kanałach sportowych Orange Sport
i Orange Sport Inforeklamę wideo w Internecie - In-Stream Video Ad w WP.tv; telewizji internetowej Wirtualnej Polski, w serwisie internetowym Telewizji Polskiej, TVP.pl, w serwisie internetowym OrangeSport.pl, OrangeMusic.pl
panele LCD i bankomaty.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)