Firma » Reklama
Agencja GoldenSubmarine dla marki Honda
Zobacz więcej zdjęć » |
Zakres prac obejmuje opracowanie koncepcji nowego serwisu - zaplanowanie struktury funkcjonalnej, zaprojektowanie szaty graficznej i sposobu nawigacji oraz wdrożenie systemu zarządzania treścią.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Współpraca między GoldenSubmarine a Hondą obejmować będzie również stałe wsparcie merytoryczne i opiekę nad portalem - jego rozwój i rozbudowę o nowe moduły. Uruchomienie serwisu planowane jest na koniec 2009 roku.
O wyborze agencji GoldenSubmarine spośród innych startujących w przetargu zadecydowało kilka istotnych czynników, w tym przede wszystkim wyczucie potrzeb marki przekładające się na zaproponowaną kreację graficzną serwisu oraz jego strukturę. Nie bez znaczenia było również doświadczenie w realizacji projektów serwisów internetowych dla branży samochodowej.
Bardzo cieszymy się ze współpracy z Hondą - mówi Marta Drzymała - dyrektor sprzedaży GoldenSubmarine. Przetarg był dla nas ważny ponieważ mogliśmy pokazać pełnię naszych możliwości. Nie tylko rozbudowane serwisy korporacyjne, ale również obsługa i strategiczny rozwój marki w internecie to obszary, w których się specjalizujemy.
GoldenSubmarine (www.goldensubmarine.com) jest jedną z największych polskich agencji interaktywnych. Strategiczne myślenie o marce w Internecie, w połączeniu z wieloletnim marketingowym doświadczeniem, stanowi wyznacznik siły i potencjału agencji. Klientami GoldenSubmarine są między innymi: Audi, Big Star, EMI Music, Fortis Bank, Grupa Kolastyna, InterRisk, Media Markt, Orkla Foods, Porsche, Saturn Polska, Shell, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Vision Express, Warbud, WSiP. Ponadto, agencja ściśle współpracuje z siostrzanymi firmami: datacenter beyond.pl oraz Gamesnet.pl - platformą advergamingowa.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)