Firma » Reklama
Agencja interaktywna Think Kong promuje narzędzia strategii
Zobacz więcej zdjęć » |
Książka „Problem – Rozwiązanie” wyposaża czytelnika w narzędzia pomagające w planowaniu działań i podejmowaniu decyzji. Polskie wydanie przygotowywane jest z agencją Think Kong uczy krytycznego myślenia i prezentuje strategie znajdowania rozwiązań w najbardziej optymalny sposób. Publikacja pierwotnie skierowana do dzieci, szybko została entuzjastycznie przyjęta przez świat marketingu. Pierwsze, japońskie wydanie książki w ciągu 6 miesięcy rozeszło się w nakładzie pół miliona egzemplarzy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Po przeczytaniu tej książki wpadłem w szał. Wpadłem w szał dlatego, że jest tyle ludzi, którzy muszą ją przeczytać, albo przynajmniej powinni ją przeczytać, którym jej lektura przyniosłaby wiele korzyści... a tego nie zrobią. W zamian za to obejrzą jakieś show w telewizji. Gdyby wszyscy potrafili podejmować decyzje w taki sposób jak Ken Watanabe, świat byłby po prostu lepszy.” – komentował amerykańskie wydanie książki Seth Godin, autor światowych bestsellerów z dziedziny marketingu.
Agencja marketingu interaktywnego Think Kong przygotuje strategię promocji książki online. Wydawcą polskiej edycji „Problem – Rozwiązanie” jest Flashbook.pl. To pierwszy wspólny projekt wydawnictwa Flashbook.pl i agencji marketingu interaktywnego Think Kong. Książka będzie dostępna w sprzedaży w całej Polsce już w marcu b.r.
Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos.
Nadesłał:
nkilen
|
Komentarze (0)