Społeczeństwo » Społeczeństwo
Akcja „Uskrzydlamy 2017” dobiegła końca
Zobacz więcej zdjęć » |
Słodkie wypieki stały się cegiełkami, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazywany podopiecznym katowickiego stowarzyszenia. Wśród firm i instytucji zaangażowanych w działalność Stowarzyszenia znalazła się Piekarnia Ciastkarnia Kłos oraz firma Green Spoon; laureaci programu promocyjnego „Doceń polskie”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
„Uskrzydlamy” to tylko jeden z projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” z Katowic. Celem działającej od 25 lat organizacji jest pomoc młodzieży i dzieciom ze środowisk zmarginalizowanych oraz osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym, a także ich rodzinom. Stowarzyszenie udziela codziennego wsparcia ponad 120 dzieciom oraz ich rodzinom.
Tylko podczas świątecznej akcji „Uskrzydlamy 2016” udało się zebrać niemal 74 tys. złotych. W przedsięwzięcie zaangażowało się 132 partnerów, łącznie upieczono i udekorowano aż 11000 pierniczków! Środki zebrane podczas edycji „2017” będą przeznaczone dla podopiecznych Stowarzyszenia w Katowicach i Chorzowie. Akcja „Domu Aniołów Stróżów” rozpoczęła się 1 grudnia 2017 roku i trwała do 6 stycznia 2018 roku.
Tym razem do projektu dołączyło aż 150 partnerów, w tym ponad 30 nowych. Świąteczne kiermasze zorganizowano w 18 miejscach, w ponad 50 lokalizacjach można natomiast kupić kalendarz „Pasja. Prestiż. Potencjał. Katowice – miasto ludzi wolnych”. Dochód z jego sprzedaży również przekazany zostaje Stowarzyszeniu. - Finał akcji zaplanowaliśmy na 25 stycznia 2018 roku, ale już widzimy, że padną rekordy. Jest więcej partnerów, więcej miejsc, gdzie sprzedajemy świąteczne ozdoby, pierniki i kalendarze - mówi Monika Bajka, prezeska stowarzyszenia.
Informacje na temat przebiegu akcji, wszystkich jej partnerów, a także działalności Stowarzyszenia już teraz można znaleźć na stronie internetowej www.anioly24.pl.
Wśród darczyńców, którzy wsparli działalność „Domu Aniołów Stróżów” jest Piekarnia Ciastkarnia Kłos. Rodzinna firma z siedzibą w Zabrzu przekazała Stowarzyszeniu produkty spożywcze (mąkę, cukier i masło), które zostaną spożytkowane w kuchni prowadzonej dla podopiecznych organizacji. - To nie pierwsza akcja charytatywna, w którą się zaangażowaliśmy. Staramy się wspierać organizacje działające na Śląsku, zwłaszcza na rzecz dzieci i osób samotnych. Chcemy mieć pewność, że pomoc trafi bezpośrednio do potrzebujących. Cieszymy się, że dzięki programowi „Doceń polskie” mogliśmy dowiedzieć się o działalności Stowarzyszenia; jesteśmy pod wrażeniem jego działania - mówi Małgorzata Kurzyca, reprezentująca Piekarnię Ciastkarnię Kłos.
Firma jest laureatem Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Certyfikatem jakości „Doceń polskie” i tytułami TOP PRODUKT uhonorowano Dżem malinowy oraz Żurek śląski z Kłosa. Produkty z oferty firmy, z charakterystycznym logotypem Kłosa trafiły w minionym roku m.in. do uczestników Wigilii dla samotnych organizowanej w Katowicach i Świętochłowicach, a także Domu Samotnej Matki w Katowicach.
W akcję „Domu Aniołów Stróżów” zaangażowała się także firma Green Spoon oraz jej przyjaciele. Producent z Katowic jest znany miłośnikom dobrej kuchni, a jego kluczowy produkt, tj. Zdrowy Olej Rzepakowy Tłoczony na Zimno Green Spoon zdobył godło „Doceń polskie” i tytuł TOP PRODUKT. - Jesteśmy wrażliwi na wszelką krzywdę, tym bardziej gdy cierpią dzieci. Brak możliwości rozwoju najmłodszych, jak i nierówne szanse funkcjonowania dzieci w społeczeństwie to krzywdy, które nas poruszają. Dlatego zaangażowaliśmy się w akcję dobroczynną „Uskrzydlamy”. Przekazaliśmy produkty spożywcze do wypieku pierników, ale na tym nie koniec. Angażujemy się dalej, wspomagając dzieciaki zdrowymi naturalnymi produktami spożywczymi; chcemy budować ich świadomość prowadzenia zdrowego trybu życia, z pewnością będą też warsztaty kulinarne dotyczące zdrowego i smacznego gotowania - mówi Przemysław Mrozik, Prezes Zarządu firmy Green Spoon.
Firma po raz kolejny angażuje się w projekty dobroczynne. Producent wspiera m.in. akcję „Dobro czyni dobro” prowadzoną przez Ambasadora Kulinarnego Polski, Michała Bałazego oraz inicjatywę blogera kulinarnego Big Fat Daddy, Mariusza Kusia pod hasłem „Dobro wraca - podziel się sobą”.- W zasadzie pomagamy każdego dnia, zarówno prywatnie jak i firmowo: w miarę możliwości środków i czasu. Pomagamy organizacyjnie i produktowo akcjom na rzecz dzieci i osób starszych. Dbamy o zdrowie i świadomość dbania o zdrowie, bo to jeden z filarów naszej działalności - podsumowuje P. Mrozik.
* * *
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl
Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów. Zasiadają w niej m.in. członkowie Klubu Szefów Kuchni. Twórca programu „Doceń polskie” jest także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) – innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych.
* * *
KONTAKT:
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
Kontakt dla mediów:
Anna Koza
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s. c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 780 115 953
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70
Nadesłał:
Adventure Media
|
Komentarze (0)