Rozrywka i wypoczynek » Gry
Akcjonariusze przyszłego Movie Games VR zdecydują o wprowadzeniu programu motywacyjnego opartego o w
Projekty uchwał zakładają wprowadzenie Programu Motywacyjnego na lata 2021-2025. Zakłada on zaoferowanie w tym okresie do 870 tys. warrantów subskrypcyjnych, które będą uprawniały do objęcia takiej samej liczby akcji po cenie nominalnej 0,10 zł. Warunkiem objęcia warrantów przez osoby uczestniczące w programie będzie osiągnięcie średniej ceny rynkowej za akcję z dwóch następujących po sobie dni sesyjnych w danym okresie rozliczeniowym kończącym się 31 marca. Średnie ceny uprawniające do objęcia akcji w latach za akcje na poziomie kolejno 4, 6 i 10 zł, co oznacza, że w dla uruchomienia pierwszej transzy konieczne jest osiągnięcie średniej ceny z dwóch dowolnych następujących po sobie sesji do dnia 31 marca 2022 roku na poziomie 4 zł. Analogicznie ceny 6 zł i 10 zł za akcje muszą być osiągnięte odpowiednio do końca marca 2023 i 2024 roku. Zdaniem Zarządu Movie Games, głównego akcjonariusza spółki, który zgłosił projekty uchwał, oparcie programu o kurs akcji jest najbardziej optymalnym sposobem oceny działań Zarządu oraz kluczowych współpracowników.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Dostrzegamy w rynku VR bardzo duży potencjał. Spółka dopiero wkracza na rynek VR, natomiast robi to z bogatym portfolio projektów w zanadrzu i ma szanse istotnie rozwinąć swoją działalność oraz stać się wiodącym podmiotem działającym w tym segmencie. Jako główny akcjonariusz chcemy zmotywować władze oraz kluczowych współpracowników Spółki do tego, aby rozwijać działalność w tym zakresie. Zależy nam, aby Movie Games VR nie było tylko wydawcą już istniejących IP z Rodziny MG na platformy VR. Spółka będzie rozwijać własne kompetencje deweloperskie oraz autorskie IP. Jesteśmy przekonani, że organiczny rozwój przyszłego Movie Games VR będzie odzwierciedlony w kursie akcji, dlatego to na nim oparliśmy program. Przyjęta formuła wynagradzania pracowników i współpracowników jest także korzystna dla akcjonariuszy, ponieważ niewielkie rozwodnienie - oscylujące wokół 3% rocznie - ma miejsce jedynie wtedy, gdy kurs akcji bardzo istotnie zwyżkuje od obecnych poziomów, pozwalając najpierw zarobić członkom akcjonariatu MG VR. Liczymy, że skokowy wzrost rynku gier i aplikacji VR wraz z rozwojem samej spółki pozwolą na spełnienie warunków programu motywacyjnego w kolejnych 3 latach. - komentuje Mateusz Wcześniak, prezes Movie Games oraz Członek RN IPO Doradztwo Kapitałowe.
Rynek VR to wciąż jeden z najbardziej perspektywicznych segmentów, nie tylko rynku gamingowego, ale szeroko pojętej nowej ekonomii. Zgodnie z raportem portalu Statista globalny rynek rozwiązań VR osiągnie wartość ponad 5 mld dolarów w 2021, natomiast w 2024 roku powinien być warty nawet 12 mld dolarów. Wartość rynku gier wykorzystujących wirtualną rzeczywistość powinna w 2024 roku wynieść 1,4 mld dolarów.
- Mamy już podpisane umowy na wydanie czterech gier z rodziny Movie Games na platformy VR. Nasi podwykonawcy przygotowują portingi takich gier jak Drug Dealer Simulator, Lust From Beyond, Lust For Darkness oraz Alaskan Truck Simulator. To jednak dopiero początek. Movie Games VR będzie podmiotem zajmującym się kompletną działalnością na rynku gier VR. Planujemy również budowę własnego zespołu produkcyjnego, który będzie zajmował się portingiem nie tylko tytułów z Rodziny Movie Games, ale także zewnętrznych producentów. Mamy w planach również własne IP - komentuje Kamil Mańko, nowy Prezes IPO Doradztwo Kapitałowe, przyszłego Movie Games VR.
5 sierpnia br. odbędzie się NWZA spółki IPO Doradztwo Kapitałowe, podczas którego Akcjonariusze oprócz wprowadzenia Programu Motywacyjnego na lata 2021-2025 będą głosować nad zmianą nazwy spółki na Movie Games VR. Będzie to kolejny etap przekształcenia Spółki w podmiot zajmujący się produkcją oraz wydawaniem gier wideo na platformach VR. 28 maja br. ZWZ Spółki zdecydowało o zmianie profilu działalności oraz powołało nową Radę Nadzorczą, w skład której weszli Mateusz Wcześniak, Artur Pałka, Dariusz Wais, Patryk Jasiński oraz Radosław Miros. 25 czerwca br. nowa Rada Nadzorcza powołała nowych Członków Zarządu Spółki, powiązanych z branżą gamedev i VR. Nowym Prezesem zostanie Kamil Mańko, manager z rynku IT, a do Zarządu dołączy również Jan Laskowski, gamedeveloper z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Nowy Zarząd oficjalnie rozpocznie kierowanie Spółką 9 lipca br. koncentrując się na wprowadzeniu jej do branży gamingowej i VR.
Nadesłał:
j.boguslawska@innervalue.pl
|
Komentarze (0)