Firma » Biznes

Alfavox partnerem generalnym V Forum Technologii Bankowości Spółdzielczej

Alfavox został partnerem spotkania przedstawicieli banków spółdzielczych i osób zainteresowanych bankowością spółdzielczą. Janusz Tomiczek, prezes Alfavox, przedstawi prezentację pt. Bank przyjdzie do Ciebie – innowacyjny kanał wideo jako odpowiedź na oczekiwania klientów banku spółdzielczego.

Alfavox będzie promował na spotkaniu swoje rozwiązanie do tworzenia m.in. wirtualnych oddziałów – alfa Video Contact Center, do tej pory z powodzeniem wdrożone w Aliorze i docenione przez międzynarodowe jury w konkursie „Global Banking Innovation Award”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Przedstawiając alfa Video Contact Center, chcemy pokazać bankom spółdzielczym, że to rozwiązanie jest odpowiednie także dla nich. Niektórzy zarządzający uważają, że wirtualny oddział jest zbyt nowoczesny na potrzeby klientów ich banków. Ale według nas jest on odpowiedzią na naturalną potrzebę człowieka, kształtującą się od wielu wieków – potrzebę szybkiego i sprawnego rozwiązywania różnych kwestii bez konieczności pokonywania dużych odległości. Ta potrzeba absolutnie nie kłóci się z tradycyjnym podejściem do obsługi klienta, przeciwnie – jest jego ewolucyjną konsekwencją. I o tym chcemy opowiedzieć – tłumaczy Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Więcej na ten temat będzie można przeczytać także w artykule „Wirtualny oddział odpowiedzią na ewolucję potrzeb człowieka”, który zostanie opublikowany w miesięczniku „Nowoczesny Bank Spółdzielczy”.

alfa Video Contact Center to platforma udostępniająca nowy, innowacyjny kanał komunikacji z klientem, który zapewnia bezpośredni kontakt oparty o rozmowę wideo lub czat tekstowy. To dodatkowy kanał komunikacji z klientem – zwłaszcza z tym, który przywiązany jest do tradycyjnych form kontaktu z doradcą. Rozmowa twarzą w twarz podnosi zaufanie klienta do konsultanta i proponowanych przez niego rozwiązań. Taki sposób komunikacji umożliwia też bieżącą pomoc np. w procesie wypełniania formularza czy wniosku. Doradca, z którym klient rozmawia, może przeprowadzić klienta przez procesy związane ze składaniem zamówień, wyjaśniając na bieżąco problematyczne kwestie, odpowiadając na dodatkowe pytania, czy doradzając, jak wypełnić poszczególne rubryki.

Forum jest organizowane przez Związek Banków Polskich we współpracy ze zrzeszeniami Banku Polskiej Spółdzielczości SA i Spółdzielczej Grupy Bankowej oraz Centrum Prawa Bankowego i Informacji. Uczestnicy to prezesi, członkowie zarządów oraz dyrektorzy/naczelnicy IT odpowiedzialni za wdrażanie nowoczesnych technologii w bankach spółdzielczych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

alfavox

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »