Technologie » Telekomunikacja
Alfavox sponsorem IV edycji Konkursu Telemarketer Roku
Zobacz więcej zdjęć » |
- Bardzo zaciekawiła nas tegoroczna edycja konkursu, ponieważ po raz pierwszy promowany jest nie tylko zawód konsultanta telefonicznego, ale również projekty prowadzone przez call center, zarówno wewnętrzne, jak i usługowe – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Właśnie z tego powodu ustanowiono w tegorocznej edycji nagrodę specjalną „Złota Słuchawka 2012”, która obejmuje wszelkie działania z zakresu komunikacji marketingowej, przy realizacji których używany jest telefon. Zwycięzca "Złotej Słuchawki" otrzyma przyznawaną corocznie przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation) nagrodę europejską dla najlepszego projektu w danym kraju członkowskim.
Celem konkursu Telemarketer Roku jest wyłonienie najlepszych telemarketerów w następujących kategoriach: sprzedaż outbound, sprzedaż inbound, obsługa klienta, help desk, windykacja, inne projekty. Kategoria „inne projekty” to rozmowy przychodzące i wychodzące, prowadzone według standardów profesjonalnej obsługi klienta, nienależące do kategorii sprzedaż, help desk, windykacja, obsługa klienta.
W tym roku w 6 kategoriach otrzymano łącznie 114 zgłoszeń. Najwięcej w kategorii „telesprzedaż”. Jak co roku konkurs cieszy się największą popularnością w branży bankowej oraz wśród usługowych call centers. Wręczenie nagród odbędzie się podczas Gali Golden Arrow, 26 czerwca w Teatrze & Clubie Capitol w Warszawie.
Nadesłał:
alfavox
|
Komentarze (0)