Firma » Reklama
Apsys w finale Solal Marketing Awards 2011
Zobacz więcej zdjęć » |
W tym roku do konkursu stanęło 177 projektów z całego świata. Firma Apsys została finalistą w kategorii „Public Relations'' i pod-kategorii „Joint Centre Campaign/Company". Jury konkursu doceniło kampanię informacyjną na temat zrealizowanego przez firmę w 2010 r. road - show wystawy sztuki ulicznej Street Art 3D. Wystawa odwiedziła centra handlowe: 3 Stawy w Katowicach, Janki pod Warszawą, Ster koło Szczecina i Koronę we Wrocławiu. Wraz z Apsysem o zwycięstwo w kategorii walczą firmy zarządzające centrami handlowymi w Danii (Steen & Strøm), Hiszpanii (Sonae Sierra) i Portugalii (Multi Mall Management Portugal). Ogłoszenie wyników konkursu oraz nagrodzenie zwycięzców zaplanowano na 7 kwietnia w Stambule, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Ogromne zainteresowanie wystawą Street Art 3D wśród Klientów zarządzanych przez Apsys centrów handlowych, niezależnie od lokalizacji, sprawiło, że kontynuujemy projekt również w tym roku", mówi Ewa Flader, Dyrektor Regionalny ds. Zarządzania Nieruchomościami Apsys Polska. „Jako zarządca 14 obiektów handlowo - usługowych w całym kraju mamy siłę i potencjał, umożliwiające organizację eventów na skalę ogólnopolską. Dzięki temu oferujemy bardzo atrakcyjne i bezpłatne imprezy dla wszystkich grup wiekowych - dzieci, młodzieży i dorosłych. Walory rozrywkowe oraz edukacyjne eventów Apsys są doceniane nie tylko przez Klientów centrów, ale również przez media. Stąd nasze miejsce w finale Solal Marketing Awards" - dodaje Ewa Flader.
W tym roku wystawę Street Art 3D obejrzeli już mieszkańcy Bydgoszczy (CH Rondo), Zabrza (CH Platan) i Torunia (CH Kometa). W kwietniu odwiedzi ona Łódź i tamtejszy Pasaż Łódzki, a w kolejnych miesiącach Gdańsk (CH Osowa) i Gniezno (Galeria Gniezno). Wystawa prezentuje obrazy niemieckiego artysty Manfreda Stadera, z których każdy zajmuje powierzchnię około 15 mkw. Malowidła, wykonane farbami przy użyciu specjalnej techniki, oglądane pod odpowiednim kątem, dają efekt realnej głębi. Są to projekty interaktywne, które najefektowniej prezentują się wraz z osobą pozującą na tle obrazu. Na wystawie podziwiać można m.in.: samochód wyjeżdżający spod ziemi, hipopotama oraz rekina wyłaniającego się z fal. Manfred Stader osobiście odwiedza wybrane miasta, aby namalować jeden z obrazów na żywo. W kwietniu, w Pasażu Łódzkim, artysta będzie przez 7 dni malował ogromy basen rekreacyjny. W tym roku dodatkową akcją towarzyszącą wystawie jest organizowany na Facebooku konkurs fotograficzny pt. „Zakręcone zdjęcie z obrazem 3D". Od stycznia br. fanpage www.facebook.com/streetart3d zgromadził już ponad 3500 fanów.
Nagrody ICSC Solal Marketing Awards przyznawane są najbardziej efektywnym kampaniom marketingowym organizowanym w branży handlu detalicznego. Wyróżniając najlepsze praktyki i wybitne wyniki firm stanowią jednocześnie synonim najwyższej jakości w branży.
Komentarze (0)