Zdrowie » Ciało
Aromatyczny finał I edycji MasterChef Junior!
Zobacz więcej zdjęć » |
Od lutego wszyscy miłośnicy gotowania mogli podziwiać kulinarne zmagania młodych kucharzy – amatorów. Dzieci zaskakiwały dorosłych swoim talentem, umiejętnościami i wiedzą na temat oryginalnych składników i dań. Podczas wszystkich etapów show uczestnicy przygotowywali potrawy z dodatkiem ziół i przypraw marki Appetita – sponsora programu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W finałowym odcinku pozostało dwoje młodych pasjonatów gotowania – 11-letnia Natalia Paździor i 12-letni Kuba Tomaszczyk. Jury – Anna Starmach, Michel Moran i Mateusz Gessler, postawili przed nimi nie lada zadanie. Finaliści mieli 2,5 godziny na przygotowanie menu degustacyjnego składającego się z pięciu dań. Z dodatkiem ziół i przypraw Appetita Natalia i Kuba olśnili jurorów swoim kunsztem i wyczuciem smaku. Rywalizację wygrała Natalia Paździor, która zaserwowała m.in. wybitny comber z królika i sorbet jabłkowo-gruszkowy z sosem krówkowym. W nagrodę otrzymała ona tytułu pierwszego polskiego MasterChefa Juniora, czek na 15 tys. złotych i wycieczkę. Kuba – najlepiej gotujący chłopiec w premierowej edycji show, wygrał 10 tys. złotych.
Dla marki Appetita sponsoring show MasterChef Junior to kolejny etap w budowaniu eksperckiego pozycjonowania marki. Zgodnie z hasłem „Appetita - uwodzi aromatem” – brand konsekwentnie stawia na obecność w hitach ramówek największych stacji telewizyjnych. Działania sponsorskie w programach kulinarnych, promują kreatywność i korzystanie z różnorodnych przypraw oraz wzmacniają pozytywny wizerunek marki Appetita, jako pełnej pasji i wiedzy doradczyni w kuchni.
Komentarze (0)