Firma » Reklama
Artefakt promuje serwisy Ministerstwa Rozwoju Regionalnego
Zobacz więcej zdjęć » |
Wrocławska agencja Artefakt przeprowadzi optymalizację serwisów pod kątem wyszukiwarek (SEO) oraz kampanię linków sponsorowanych w systemie Google Adwords dla następujących portali funduszy europejskich:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
• Portal Funduszy Europejskich www.funduszeeuropejskie.gov.pl,
• Program Infrastruktura i Środowisko www.pois.gov.pl,
• Program Innowacyjna Gospodarka www.poig.gov.pl,
• Program Kapitał Ludzki www.efs.gov.pl,
• Program Rozwój Polski Wschodniej www.polskawschodnia.gov.pl,
• Wyszukiwarka Programów Regionalnych www.funduszeeuropejskie.gov.pl/RPO,
• Szwajcarsko-polski Program Współpracy www.programszwajcarski.gov.pl,
• Mapa Dotacji UE www.mapadotacji.gov.pl
- Cieszymy się z pozyskania tak prestiżowego klienta, jak Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Doceniono nasze doświadczenie we współpracy z wiodącymi firmami z sektora prywatnego – komentuje Błażej Miernikiewicz, prezes agencji interaktywnej Artefakt – Dzięki tej kampanii możemy się przyczynić do popularyzacji wiedzy na temat funduszy europejskich – dodaje Miernikiewicz.
Działania dla wyżej wymienionych serwisów prowadzone będą w okresie od 23 lipca do 10 grudnia 2010 roku. Budżet kampanii wynosi 120 511 zł.
O Artefakt
Podstawowe obszary działania Artefakt to zarządzanie kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem linków sponsorowanych i reklam graficznych w programach Google Adwords oraz pozycjonowanie serwisów internetowych w wyszukiwarkach. Firma świadczy także usługi doradcze związane z promocją internetową oraz prowadzi audyty użyteczności stron internetowych i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Według Magazynu Internet Artefakt jest jedną z siedmiu najlepszych firm w Polsce zajmujących się pozycjonowaniem. Agencja posiada certyfikat Adwords Qualified Company. Artefakt obsługuje ponad 300 klientów.
Więcej: www.artefakt.pl
Nadesłał:
Praktycy
|
Komentarze (0)