Gospodarka » Maszyny

Automaty spawalnicze Promotechu podbijają rosyjski rynek

Automaty spawalnicze Promotechu podbijają rosyjski rynek
Zobacz więcej zdjęć »
Promotech umacnia swoja pozycje na rynku rosyjskim. Firma zaprezentowała swoje innowacyjne produkty na Międzynarodowych Targach Spawalniczych Weldex-Rossvarka 2013 w Moskwie.

Październikowe targi Weldex-Rossvarka to jedna z najbardziej renomowanych imprez branży spawalniczej nie tylko w Rosji, ale także na świecie. W tegorocznym spotkaniu wzięło udział ponad 250 wystawców z kilkunastu krajów świata, m.in. liderzy branży  z Austrii, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Włoch, Chin, Rosji, USA, Szwecji, Szwajcarii, Francji i  Finlandii.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- To wybitnie specjalistyczne targi, a byli tam praktycznie wszyscy znani, światowi gracze z branży spawalniczej, obecni na rynku rosyjskim od lat – opowiada Marek Siergiej, prezes Promotechu.

Promotech uczestniczył w targach po raz pierwszy. Swoje produkty zaprezentował na kilku stanowiskach - zarówno pod własną marką, pod markami dealerów firmy, jak też wyroby zaprojektowane i wyprodukowane na zlecenie kontrahentów, którzy sprzedają te wyroby z własnym logo. Białostocki producent pokazał swoje najnowsze urządzenia do spawania i cięcia– m.in. wypalarkę PPCM oraz nowatorskie wózki spawalnicze. Te ostatnie zrobiły największą furorę wśród zwiedzających.

- Na rynku rosyjskim istniejemy od lat i jest to dla nas bardzo ważny odbiorca, jednak sprzedaż urządzeń do automatyzacji spawania dopiero rozwijamy.  Po moskiewskich targach jesteśmy optymistami – tylko na rynku rosyjskim zamierzamy sprzedać ok. 150 wózków spawalniczych – cieszy się Marek Siergiej.

Jak podkreśla -  wszystkie urządzenia Promotechu wzbudzały wielkie zainteresowanie, a od konkurencyjnych odróżniały się nowoczesnym designem, funkcjonalnością i trwałością.

- To świadczy o tym, że strategia przetrwania, jaką przyjęliśmy w 2009 r. sprawdziła się i stała się naszą strategią długofalową – mówi prezes Siergiej. – Zamierzamy kontynuować jej podstawowe założenia: walkę o nowe rynku zbytu, budowę własnej marki, w oparciu o nowatorskie wyroby, atrakcyjne wizualnie, trwałe i funkcjonalne.

W listopadzie Promotech będzie kontynuował ekspansję targową – weźmie udział w trzech imprezach: w Międzynarodowych Targach Metalurgicznych- Metalex w Bangkoku, w Międzynarodowym Forum Przemysłowym w Kijowie oraz  w targach Fabtech w Chicago. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Masz-Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »