Motoryzacja » Moto Serwis
Automatyczne prowadzenie od 2025 roku? Continental inicjuje globalny dialog
Zobacz więcej zdjęć » |
- Sukces koncepcji automatycznego prowadzenia w dużej mierze zależy od stopnia zaufania społecznego. Przyszli użytkownicy tego rozwiązania powinni mieć okazję do lepszego poznania technologii, dzięki której w przyszłości przemieszczanie się będzie bezpieczniejsze i bardziej komfortowe. Dlatego Continental uruchamia stronę 2025AD.com jako inicjatywę, mającą na celu budowanie wzajemnego zaufania i zapraszającą wszystkie zainteresowane strony do publicznej dyskusji - wyjaśnia dr Elmar Degenhart, Prezes Zarządu Continental.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Sześć wyzwań automatycznego prowadzenia
Opracowując komponenty i systemy potrzebne do automatycznego prowadzenia, konstruktorzy Continental stawiają czoła jednocześnie sześciu kluczowym wyzwaniom. Należą do nich: technologia czujników, łączność z klastrami, dialog człowiek-maszyna, architektura systemu, niezawodność oraz przychylne nastawienie do automatycznego prowadzenia. Oprócz prac nad systemem jazdy autostradą, firma prowadzi również prace nad technologią zautomatyzowanych manewrów parkingowych i planuje rozpowszechnienie systemów automatyzacji prowadzenia w mieście.
- Biorąc pod uwagę bieżącą sytuację rynkową, automatyczne prowadzenie „od drzwi do drzwi" będzie możliwe od około 2030 roku. Co ważne, w tym czasie nie tylko samochód musi zostać dostosowywany do miasta, ale też miasto będzie dostosowywane do automatycznego prowadzenia, na przykład przez zapewnienie odrębnych pasów ruchu dla tego typu pojazdów - komentuje dr Elmar Degenhart, Prezes Zarządu Continental.
Dialog dla przyszłej mobilności
Uruchamiając witrynę 2025AD.com Continental inicjuje globalny dialog na temat koncepcji automatycznego prowadzenia i przemieszczania się w przyszłości. Co ważne, przedstawiciele firmy zachęcają do udziału w dyskusji także partnerów z branży motoryzacyjnej, polityków, różne grupy społeczne, placówki naukowo-badawcze oraz kierowców.
Platforma 2025AD.com jest również dostępna w kanałach mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter oraz Linkedin.
* * *
Continental AG
Z osiągniętymi w 2015 roku obrotami w wysokości 39,2 miliarda euro (według wstępnych wyników finansowych), Continental jest jednym z wiodących dostawców motoryzacyjnych na świecie, rozwijając inteligentne technologie dla transportu osób i ich dóbr. Jako wiarygodny partner i międzynarodowy producent opon, oferuje trwałe, bezpieczne i komfortowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Koncern działa w ramach pięciu działów: Podwozi i Bezpieczeństwa, Układów Napędowych, Wnętrz Pojazdów, Opon oraz ContiTech. Continental zatrudnia obecnie ponad 208 000 pracowników w 53 krajach.
www.continental-corporation.com
Dział Opon
Jako jeden z wiodących producentów opon na świecie, zatrudnia ponad 42 000 pracowników. Obecnie Dział Opon posiada na całym świecie 22 zakłady zajmujące się produkcją i rozwojem. Szeroka oferta produktów Działu oraz stałe inwestycje w badania i rozwój w znaczący sposób przyczyniają się do osiągnięcia efektywnej pod względem kosztowym i wydajnej ekologicznie mobilności.
www.continental.pl
Opony do pojazdów ciężarowych
Dział Opony do Pojazdów Ciężarowych jest jednym z największych producentów opon do samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów przemysłowych na świecie.
www.continental-truck-tires.pl
Sponsoring
Dział Opon jest oficjalnym sponsorem Pucharu Niemiec w Piłce Nożnej, Major League Soccer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, Pucharu Azji w Piłce Nożnej 2015 w Australii oraz Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM we Francji.
www.ContiSoccerWorld.com
Komentarze (0)