Technologie » Komputery

Automatyczne zarządzanie zleceniami serwisowymi dzięki Oracle Utilities Service Order Management

Dział Oracle Utilities wprowadził na rynek Oracle Utilities Service Order Management — pierwsze na rynku rozwiązanie do automatyzacji zleceń serwisowych, które ma pomóc przedsiębiorstwom energetycznym zwiększyć wydajność operacyjną, obniżyć koszty i udoskonalić obsługę klienta.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Oracle Utilities Service Order Management automatyzuje zarządzanie zleceniami serwisowymi za pomocą inteligentnego koncentratora integracyjnego. Nowe rozwiązanie inicjuje przepływy zadań serwisowych w różnych systemach, obejmujących obsługę klienta, pomiary, zarządzanie pracą i środkami trwałymi, sieć/sieć energetyczną i analizy. Gdy proces wyzwalający zostanie ukończony w zintegrowanym systemie, oprogramowanie automatycznie identyfikuje dalsze kroki i powiadamia o nich całą platformę, aby inicjować, koordynować i śledzić przepływy pracy.

Technologia pomiarowa staje się coraz bardziej zaawansowana, a przedsiębiorstwa energetyczne muszą często stawiać czoła coraz bardziej odseparowanym, złożonym procesom związanym ze zleceniami serwisowymi. Zwykle zleceniami zarządza się w systemie informacji o klientach, integracja zaawansowanej infrastruktury pomiarowej tkwi natomiast w systemie zarządzania danymi z liczników. Taka podzielona na odrębne części architektura i przestarzałe procesy biznesowe prowadzą do mało wydajnego zarządzania zleceniami serwisowymi w różnych systemach i generuje wyższe koszty operacyjne ze względu na nadmiarową lub zbędną pracę w terenie. Oracle Utilities Service Order Management pomaga zautomatyzować i usprawnić działania w oparciu o centralny, inteligentny mechanizm koordynacji.

Rozwiązanie Oracle Utilities Service Order Management współdziała również ze zintegrowaną platformą Oracle Utilities, co przyspiesza osiągnięcie korzyści dzięki zgodnym operacyjnie rozwiązaniom, wspólnemu zarządzaniu danymi, spójnemu interfejsowi użytkownika, analizie danych biznesowych w skali całej firmy i centralnemu zestawowi narzędzi do zarządzania platformą. Korzyści te eliminują największe bariery hamujące innowacyjność, czyli nadmierne koszty i długi czas trwania wdrożenia.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »