Technologie » Komputery

Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 20

Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 20
Zobacz więcej zdjęć »
Branżowe innowacje i nowe funkcje pomogą firmom zaoszczędzić czas, obniżyć koszty i zwiększyć korzyści biznesowe.

Oracle wprowadza na rynek system zarządzania kontaktami z klientami Oracle CRM On Demand w wersji 20, które oferuje nowe możliwości stymulowania wzrostu przychodów, obniżania kosztów i poprawy obsługi klienta w różnych branżach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Branżowe narzędzia do zarządzania kontaktami
·    Nowa funkcjonalność dla branży medycznej i farmaceutycznej umożliwia lepsze zarządzanie próbkami i przeprowadzanie analiz. Oferuje również rozszerzoną obsługę obiektów niestandardowych dla alokacji i próbek. Możliwość precyzyjnego rejestrowania i monitorowania dostaw próbek pomaga przedsiębiorstwom zadbać o przestrzeganie reguł i przepisów obowiązujących w branży medycznej i farmaceutycznej.  
·    Nowe funkcje dla sektora usług finansowych i ubezpieczeń obejmują lepszą obsługę specjalistycznych produktów finansowych traktowanych jako obiekty niestandardowe. Oferują też nowy obszar tematyczny i rozszerzony zasięg pól obiektów finansowych w narzędziach analitycznych. Większy zasięg obiektów i funkcji analitycznych umożliwia lepsze podejmowanie decyzji w oparciu o analizę danych biznesowych w czasie rzeczywistym.
·    Nowe możliwości dla branży motoryzacyjnej pozwalają dodawać do analiz informacje o pojazdach w postaci obiektów. Umożliwia to tworzenie szczegółowych raportów obejmujących wszystkie aspekty pojazdu, w tym jego posiadacza i transakcje - a wszystko to z poziomu jednego narzędzia.

Udoskonalona funkcjonalność międzybranżowa
·    Z myślą o wszystkich działach handlowych, Oracle CRM On Demand w wersji 20 oferuje elastyczne funkcje modyfikacji obszarów, które pozwalają zapewnić ciągłość biznesową oraz tworzyć i testować nowe obszary przy minimalnych zakłóceniach pracy.
·    CRM On Demand w wersji 20 udostępnia nowy model danych, który umożliwia współużytkowanie adresów w różnych kontaktach i na wielu kontach użytkownika. Można więc stworzyć jeden adres, a następnie wykorzystywać go wielokrotnie na wielu kontach i w ramach wielu kontaktów, a także modyfikować go, rozszerzać, wyszukiwać, sprawdzać, czy blokować do edycji.
·    Nowe rozwiązanie łączy oceny z planami biznesowymi, celami i klientami, udostępnia też narzędzia analityczne do przeprowadzania ocen. Dodanie narzędzi do oceny planów biznesowych umożliwia opiekunom klienta i planistom pracującym na poziomie korporacyjnym i strategicznym monitorowanie skuteczności planów biznesowych i wprowadzanie ewentualnych poprawek w czasie rzeczywistym.  
·    System Oracle CRM On Demand w wersji 20 oferuje lepszą zgodność z urządzeniami mobilnymi takimi jak iPad, iPhone czy Blackberry, lepiej współpracuje też z oprogramowaniem MS Outlook oraz przeglądarkami mobilnymi. Udostępnia udoskonalenia stworzone z myślą o aplikacjach mobilnych, a także nowe funkcje w narzędziu CRM On Demand Desktop, które zapewniają synchronizację między systemem CRM On Demand i MS Outlook.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »