Firma » Reklama
Avon wybiera agencję GoldenSubmarine
Zobacz więcej zdjęć » |
Do zadań agencji będzie należało opracowanie koncepcji kreatywnej i przygotowanie serwisu internetowego poświęconego portfolio Avon FASHION (biżuteria i akcesoria). Działania promocyjne obejmą około 20 rynków Europy Wschodniej i Środkowej, włączając Polskę, Rosję, Ukrainę i Rumunię.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją GoldenSubmarine, gdyż ujęła nas zaproponowana koncepcja kreatywna i graficzna platformy Avon Fashion. Dodatkowo, bogate doświadczenie, duże zaplecze kompetencyjne agencji oraz przedstawiony system CMS, który umożliwiać będzie sprawne i intuicyjne zarządzanie lokalnymi serwisami przez naszych Koordynatorów w krajach Europy Wschodniej i Środkowej, ułatwiły wybór oferty - powiedziała Joanna Wiewiórowska, CEE Fashion and Home Category Manager w Avon Cosmetics Polska.
Nowy serwis internetowy i dodatkowe działania promocyjne mają na celu zwiększenie zainteresowania dotychczasowych klientek Avon w wieku od 15 do 30 lat produktami FASHION, oraz pozyskanie nowych klientek poprzez zainteresowanie marką i kreowanie jej wizerunku w kierunku Fashion & Beauty.
Planowany termin uruchomienia platformy Fashion we wszystkich wersjach językowych to 30 września br.
GoldenSubmarine (www.goldensubmarine.com) jest jedną z największych polskich agencji interaktywnych. Strategiczne myślenie o marce w Internecie w połączeniu z wieloletnim marketingowym doświadczeniem stanowi wyznacznik siły i potencjału agencji. Klientami GoldenSubmarine są między innymi: Audi, Big Star, EMI Music, Fortis Bank, Grupa Kolastyna, InterRisk, Media Markt, Kotlin, Porsche, Saturn Polska, PKN Orlen, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Vision Express, Warbud, WSiP. Ponadto, agencja ściśle współpracuje z siostrzanymi firmami: datacenter beyond.pl oraz Gamesnet.pl - platforma advergamingowa.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)