Technologie » Telekomunikacja
AXIUM / Nixxis sponsorem konferencji Raportowanie w Call/Contact Center
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Organizatorem konferencji była firma Business Media Solutions Sp.z o.o., znana z cenionych i praktycznych szkoleń biznesowych. Sponsorem wydarzenia był dostawca sprzętu teleinformatycznego i systemu call contact center Nixxis – firma AXIUM.
W trakcie warsztatów Raportowanie w Call/Contact Center Uczestnicy mogli wymienić się zdobytym doświadczeniem i przeanalizować możliwe rozwiązania na konkretnych case studies. Wykładom wybitnych ekspertów z dziedzin efektywności, prognozowania, monitoringu i szeroko pojętych potrzeb raportowania w call center, towarzyszyły zarówno profesjonalizm jak i przyjemna atmosfera.
W czasie przerw Goście mogli podejść do stoiska wystawowego firmy AXIUM oraz zapoznać się z broszurami informacyjnymi na temat słuchawek nagłownych i systemu call contact center Nixxis. W razie pytań pomocą służyli delegaci. Na stoisku można było zobaczyć profesjonalne słuchawki nagłowne różnych marek – w tym najnowszy model marki AxTel – PRO NC WB.
Całość warsztatów kończyło rozdanie Uczestnikom certyfikatów BMS.

Daniel Orczyk dołącza do zespołu Technical Advisory and Project Management w Avison Young
Spotkaj się z Andrzejem Bargielem, legendą skialpinizmu na Mieszkaniowym Dniu Otwartym w Gdyni
Spotkaj się z Andrzejem Bargielem, legendą skialpinizmu na Mieszkaniowym Dniu Otwartym w Gdańsku
Konsultacje z doradcami i wyjątkowe spotkania z Andrzejem Bargielem podczas Dnia Otwartego
SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember
Komentarze (0)