Technologie » Telekomunikacja

AXIUM / Nixxis sponsorem konferencji Raportowanie w Call/Contact Center

AXIUM / Nixxis sponsorem konferencji Raportowanie w Call/Contact Center
Zobacz więcej zdjęć »
9 – 10 lutego 2011 roku w Hotelu Marriott w Warszawie odbyły się warsztaty dla ekspertów z branży obsługi klienta i kanałów sprzedaży.

Organizatorem konferencji była firma Business Media Solutions Sp.z o.o., znana z cenionych i praktycznych szkoleń biznesowych. Sponsorem wydarzenia był dostawca sprzętu teleinformatycznego i systemu call contact center Nixxis – firma AXIUM.

W trakcie warsztatów Raportowanie w Call/Contact Center Uczestnicy mogli wymienić się zdobytym doświadczeniem i przeanalizować możliwe rozwiązania na konkretnych case studies. Wykładom wybitnych ekspertów z dziedzin efektywności, prognozowania, monitoringu i szeroko pojętych potrzeb raportowania w call center, towarzyszyły zarówno profesjonalizm jak i przyjemna atmosfera.

W czasie przerw Goście mogli podejść do stoiska wystawowego firmy AXIUM oraz zapoznać się z broszurami informacyjnymi na temat słuchawek nagłownych i systemu call contact center Nixxis. W razie pytań pomocą służyli delegaci. Na stoisku można było zobaczyć profesjonalne słuchawki nagłowne różnych marek – w tym najnowszy model marki AxTel – PRO NC WB.

Całość warsztatów kończyło rozdanie Uczestnikom certyfikatów BMS.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

AXIUM Sp. J.
http://www.axium.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »