Zdrowie » Dziecko
„Bądź widoczny – bądź bezpieczny”. Rusza druga edycja akcji skierowanej do szkół i dzieci
Zobacz więcej zdjęć » |
Maluchom przypadły do gustu prezenty w postaci kamizelek odblaskowych ułatwiających zachowanie bezpieczeństwa na drodze, dlatego sklepy działające pod szyldem jednego z największych w województwie producentów maszyn rolniczych organizują drugą edycję akcji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Przed nami okres, kiedy na nieoświetlonych drogach jest bardzo niebezpiecznie. Z problemem tym borykają się zwłaszcza uczniowie z terenów wiejskich, wracające po zmroku ze szkoły. Mamy świadomość, że są oni szczególnie narażeni na niebezpieczeństwo na drodze, dlatego to właśnie dla nich dedykowana jest nasza akcja „Bądź widoczny – bądź bezpieczny” - mówi Paula Kucharewicz, właścicielka Sklepu Fabrycznego Metal-Fach.
Jak bowiem wynika z policyjnych statystyk, jesienią i zimą na drogach dochodzi do najpoważniejszych zdarzeń z udziałem dzieci i młodzieży.
- Warto zatem przypominać, że idąc wieczorem ulicą bez jakichkolwiek elementów odblaskowych jesteśmy dla kierowców… właściwie niewidoczni. Są oni w stanie dostrzec nas dopiero z odległości ok. 20-30 metrów, a to zdecydowanie zbyt mała odległość na właściwą reakcję. Kamizelka odblaskowa może zaś sprawić, że idąc poboczem zostaniemy zauważeni odpowiednio wcześniej - nawet z odległości 150 metrów – dodaje Piotr Zieziula, kierownik sklepu TwojaZagroda.pl.
Druga edycja kampanii „Bądź widoczny – bądź bezpieczny” skierowana jest do wszystkich przedszkoli i szkół podstawowych z województwa podlaskiego, które znajdują się na terenach wiejskich i nie wzięły udziału w pierwszej edycji akcji. W ramach akcji każda placówka otrzyma 25 bezpłatnych kamizelek odblaskowych z nadrukiem.
By dołączyć do programu wystarczy wysłać zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: m.kulik@metalfach.com.pl Nabór potrwa do końca listopada bieżącego roku.
Nadesłał:
publicum
|
Komentarze (0)