Zdrowie » Dziecko

„Bądź widoczny – bądź bezpieczny”. Rusza druga edycja akcji skierowanej do szkół i dzieci

„Bądź widoczny – bądź bezpieczny”. Rusza druga edycja akcji skierowanej do szkół i dzieci
Zobacz więcej zdjęć »
Kiedy we wrześniu przedstawiciele sklepu rolniczego TwojaZagroda.pl i Sklepu Fabrycznego Metal-Fach ogłosili kampanię skierowaną do szkół i przedszkoli z Podlasia pod hasłem „Bądź widoczny – bądź bezpieczny”, nie spodziewali się, że będzie się cieszyła się ona tak wielkim zainteresowaniem.

Maluchom przypadły do gustu prezenty w postaci kamizelek odblaskowych ułatwiających zachowanie bezpieczeństwa na drodze, dlatego sklepy działające pod szyldem jednego z największych w województwie producentów maszyn rolniczych organizują drugą edycję akcji. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

 

- Przed nami okres, kiedy na nieoświetlonych drogach jest bardzo niebezpiecznie. Z problemem tym borykają się zwłaszcza uczniowie z terenów wiejskich, wracające po zmroku ze szkoły. Mamy świadomość, że są oni szczególnie narażeni na niebezpieczeństwo na drodze, dlatego to właśnie dla nich dedykowana jest nasza akcja „Bądź widoczny – bądź bezpieczny” -  mówi Paula Kucharewicz, właścicielka Sklepu Fabrycznego Metal-Fach.

 

Jak bowiem wynika z policyjnych statystyk, jesienią i zimą na drogach dochodzi do najpoważniejszych zdarzeń z udziałem dzieci i młodzieży.

 

- Warto zatem przypominać, że idąc wieczorem ulicą bez jakichkolwiek elementów odblaskowych jesteśmy dla kierowców… właściwie niewidoczni. Są oni w stanie dostrzec nas dopiero z odległości ok. 20-30 metrów, a to zdecydowanie zbyt mała odległość na właściwą reakcję. Kamizelka odblaskowa może zaś sprawić, że idąc poboczem zostaniemy zauważeni odpowiednio wcześniej - nawet z odległości 150 metrów – dodaje Piotr Zieziula, kierownik sklepu TwojaZagroda.pl.

 

Druga edycja kampanii „Bądź widoczny – bądź bezpieczny” skierowana jest do wszystkich przedszkoli i szkół podstawowych z województwa podlaskiego, które znajdują się na terenach wiejskich i nie wzięły udziału w pierwszej edycji akcji. W ramach akcji każda placówka otrzyma 25 bezpłatnych kamizelek odblaskowych z nadrukiem.

 

By dołączyć do programu wystarczy wysłać zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: m.kulik@metalfach.com.pl Nabór potrwa do końca listopada bieżącego roku.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

publicum

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »