Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
Balsamy do ciała z serii Spa! Professional Eveline Cosmetics z tytułem „Stylowy Kosmetyk 2015”.
Zobacz więcej zdjęć » |
Serwis Styl.pl już po raz piąty nagrodził najbardziej stylowe kosmetyki na polskim rynku. W tym roku nagrody przyznano w 10 kategoriach: pielęgnacja twarzy, pielęgnacja ciała, pielęgnacja włosów, pielęgnacja paznokci, pielęgnacja dłoni i stóp, kosmetyki makijażowe, kosmetyki apteczne, zapachy dla kobiet, zapachy dla mężczyzn, pielęgnacja dla mężczyzn.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Jury oceniało kosmetyki z różnych półek cenowych, zwracając szczególną uwagę na skuteczność działania, przyjemność stosowania, innowacyjność i estetyczny wygląd opakowań.
„Znaleźć się w gronie 14 najlepszych nowości kosmetycznych to wielki sukces. Dziękujemy za zaufanie użytkowniczkom Styl.pl, które wybrały nasze pachnące wiosną i latem balsamy do ciała.” - powiedziała Agnieszka Kamila Nieroda, PR Manager Eveline Cosmetics.
Balsamy Spa! Professional, to seria o doskonałych formułach i obłędnych zapachach, która zdobyła serca Polek, m.in. GŁĘBOKO ODŻYWCZY BALSAM DO CIAŁA – KAWA, INTENSYWNIE REGENERUJĄCY BALSAM DO CIAŁA – TRAWA CYTRYNOWA, LUKSUSOWY BALSAM GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCY – PISTACJA & MIGDAŁ, LUKSUSOWY BALSAM ODMŁADZAJĄCY na bazie ultraodżywczych ekstraktów z owoców granatu i figi oraz LUKSUSOWY BALSAM REGENERUJĄCO-KOJĄCY o zapachu kwitnącej wiśni.
Konkurs został stworzony z myślą o użytkowniczkach portalu Styl.pl, które w gąszczu wielu produktów szukają tych najbardziej wartościowych i godnych polecenia. Celem plebiscytu jest wyłonienie Stylowych Kosmetyków, które zostaną zarekomendowane w portalu jako najlepszy wybór spośród preparatów dostępnych na rynku. Plebiscyt stanowi znakomitą okazję do potwierdzenia jakości kosmetyków, zwiększenia promocji produktów, budowania ich wizerunku i umocnienia pozycji rynkowej. Nagrody we wszystkich kategoriach przyznały użytkowniczki Styl.pl, które wzięły udział w głosowaniu internetowym.
Nadesłał:
konceptPR
|
Komentarze (0)