Technologie » Komputery

baramundi Management Suite 2018 R2 z nowym modułem zarządzania licencjami i samoobsługowym kioskiem

Uporządkowane gromadzenie i porównywanie licencji oraz zainstalowanego oprogramowania, a także nowa koncepcja samoobsługowego kiosku z możliwością dostosowania do różnych grup użytkowników

baramundi software AG w listopadzie udostępniło drugą wersję swojego oprogramowania baramundi Management Suite (bMS) na 2018 rok do kompleksowego zarządzania urządzeniami końcowymi (UEM). Poza nowym modułem zarządzania licencjami, wersja R2 zawiera również całkowicie nowy, samoobsługowy kiosk. W obszarze Mobile Application Management obecnie zaimplementowana obsługa Android Enterprise zapewni jeszcze bardziej efektywne zarządzanie nowoczesnymi urządzeniami z systemem operacyjnym Android. Wprowadzając liczne szczegółowe ulepszenia, firma baramundi uwzględniła konkretne informacje zwrotne od swoich klientów z całego świata.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

baramundi License Management

Wersja bMS 2018 R2 oferuje całkowicie nowy moduł Software Asset Management (SAM).  baramundi License Management automatycznie rejestruje wszystkie instalacje w sieci firmowej oraz porównuje je z zapisanymi informacjami o licencji. Na podstawie prostego i przejrzystego raportu można szybko stwierdzić, czy liczba posiadanych licencji jest zbyt duża, czy też zbyt mała. Administratorzy lub menedżerowie mogą dzięki temu, niewielkim nakładem pracy, stworzyć fundament niezawodnego, zgodnego z przepisami zarządzania licencjami w swoim przedsiębiorstwie. Szczególnie efektywne jest połączenie tego modułu z baramundi AUT (Application Usage Tracking) i Deploy. Możliwe jest sprawdzenie częstotliwości używania danego oprogramowania oraz bezpośrednie usunięcie zbędnych i/lub nieużywanych instalacji, co pozwala zaoszczędzić na zakupie nowych licencji.

Opracowany na nowo samoobsługowy kiosk

Wraz z wersją 2018 R2, oprogramowanie baramundi Management Suite zostało uzupełnione o nowy punkt samoobsługowy, który powstał w oparciu o życzenia i sugestie z forum użytkowników baramundi oraz portalu opinii. Nowa funkcja umożliwia stworzenie oferty dostosowanej do wymogów konkretnych grup użytkowników, dzięki czemu pracownicy mają dostęp do oprogramowania dopasowanego do ich obszaru. Mogą oni zamawiać i instalować aplikacje na wszystkich używanych przez siebie urządzeniach końcowych bez pomocy administratora. Tak więc użytkownik może sam zdecydować, które z zatwierdzonych aplikacji będą dostępne na jego firmowym smartfonie, tablecie, komputerze osobistym czy notebooku.

Pozostałe nowości

Oprócz licznych poprawek dotyczących produktów i bezpieczeństwa, moduł baramundi Mobile Devices obsługuje teraz również Android Enterprise firmy Google. Android Enterprise to wydajna platforma Google do użytku w przedsiębiorstwie, która oferuje administratorom różne możliwości dostępu i zarządzania. W ten sposób można teraz szczegółowo przydzielać uprawnienia dostępu do aplikacji po to, aby np. zabezpieczyć kontakty lub wpisy w kalendarzu.

Jeden z najczęściej używanych modułów, baramundi OS-Install, otrzymał liczne szczegółowe ulepszenia, w tym możliwość dostosowania graficznego interfejsu użytkownika, większą swobodę w przypadku Windows 10 Inplace Upgrades oraz nowe możliwości operacji masowych podczas instalowania systemu operacyjnego. Więcej informacji na temat baramundi Management Suite można znaleźć na stronie www.baramundi.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

paulina.surmacz

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »