Technologie » AGD - RTV
Barista z temperamentem
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
LAVAZZA A MODO MIO jest najprostszym sposobem na przygotowanie we własnym domu doskonałej kawy, o smaku prawdziwego espresso z włoskiej kawiarni. To innowacyjny system składający się z nowoczesnego ekspresu ciśnieniowego oraz kapsułek z oryginalnymi mieszankami kawy LAVAZZA.
Dzięki temu rozwiązaniu nawet początkujący znawca sztuki parzenia kawy, bez problemu odnajdzie się w roli baristy, a każda przygotowywana przez niego filiżanka kawy będzie doskonała i identyczna z włoskim oryginałem.
Tajemnicą wyśmienitej kawy przygotowanej w systemie LAVAZZA A MODO MIO jest precyzyjnie odmierzona porcja, prawidłowo zmielonej kawy LAVAZZA i próżniowo zamkniętej w kapsułce, dzięki czemu kawa po zaparzeniu będzie zawsze intensywnie esencjonalna, o kremowej konsystencji i aromacie świeżo palonego ziarna.
Ekspresy LAVAZZA A MODO MIO to zgrabne, funkcjonalne i proste w obsłudze urządzenia, o niebanalnym designie. Dotychczas dostępne były w kolorach: czarnym, czerwonym, białym i srebrnym. Do tego grona dołączyły cztery nowe, niezwykle energetyczne barwy: soczysty pomarańczowy, wiosenna zieleń, rajski błękit i cukierkowa fuksja. Niezaprzeczalnie nowy ekspres LAVAZZY doda każdej kuchni osobliwego temperamentu.
Nowe ekspresy LAVAZZA A MODO MIO kosztują 699 zł i dostępne są w nowoczesnych hipermarketach oraz sklepach ze sprzętem RTV i AGD, a także w sklepie internetowym www.lavazzaamodomio.pl.
Dystrybutorem LAVAZZA A MODO MIO w Polce jest SAECO POLSKA.
Więcej informacji udzieli:Agnieszka Kołogrecka tel. 601 40 70 33 e-mail: agnieszka@bwpr.pl    
    	
| Nadesłał:
            poprostu | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)