Zdrowie » Uroda
Baw się kolorami Golden Rose
Zobacz więcej zdjęć » |
Na każdą porę roku Golden Rose uracza panie modnymi światowymi nowościami kosmetycznymi. Nie inaczej działo się podczas dzisiejszej prezentacji. Serię kosmetyków wybrała Natalia Karaś, PR & marketing manager, a o ich właściwościach, tudzież zaletach, ze znawstwem opowiedziała Marta Pawlik-Antoniak, główna wizażystka.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przez 10 lat istnienia na polskim rynku Golden Rose systematycznie buduje wartość marki szerokiej gamy kosmetyków kolorowych, powiększając portfolio o nowe produkty wytwarzane według najnowszych światowych trendów, naukowych osiągnięć i z wykorzystaniem up-to-date technologii.
Pierwsze wrażenie na wszystkich homo sapiens zawsze wywierają oczy i usta. Nic dziwnego, że szczególnie kobiety dbają i doceniają te atrybuty aparycji.
Tak więc, Golden Rose na wiosnę i lato 2014 proponuje dwadzieścia modnych kolorów nawilżających i odżywiających pomadek do ust, które uzupełniają aplikatory w osiemnastu odcieniach, zawierające masło shea i witaminę C.
To pierwszy efekt. Drugi: cienie do oczu. W estetycznym etui umieszczono dwanaście harmonijnie dobranych odcieni w trzech zestawach kolorystycznych, umożliwiających wykonanie makijażu na każdą okazję. Przy ich produkcji wykorzystano specjalną technologię mikronizacji pigmentu. Do kompletu brakuje szczoteczki do rzęs i taką elastyczną, pogrubiającą i wydłużającą rzęsy również posiada Golden Rose. Kolor głębokiej czerni utrzymuje się przez cały dzień. Aha, jeszcze podkreślenie linii oka, czyli miękka, czarna kredka o długotrwałej, wodoodpornej formule.
Cerę twarzy mamy już wypielęgnowaną. Przechodzimy do paznokci. W tej materii mamy wybór aż trzech rodzajów lakierów. Galaxy Nail Lacquer. Cztery rodzaje drobinek ukrytych w dwudziestu pięciu odcieniach tworzą galaktyczne wzory i teksturowe wykończenie płytek paznokci. Holiday Nail Color. To kultowa seria matowych lakierów tworzących na paznokciach efekt cukrowej posypki. Nail Art. Trzynaście nowych odcieni nakładanych cieniutkimi, długimi pędzelkami umożliwiającymi wykonanie zdobień i wzorków. Szybko schnie.
To są nowości. A teraz supernowości, które niedługo pojawią się w drogeriach. Dream Eyes, dwadzieścia pięć odcieni kredek do oczu. Dream Lips, dwadzieścia różnokolorowych kredek do ust. Ponadto, top matujący lakier na paznokciach i Luxury Rich Color Lipgloss w przykuwających wzrok płaskich opakowaniach.
Przybyłe licznie do siedziby IMR advertising by PR dziennikarki ochoczo poddawały się makijażowym umiejętnościom Marty Pawlik-Antoniak, wybierały kosmetyki, testowały, próbowały…
Część oficjalną konferencji zamknęło losowanie trzech nagród, którymi były modne wiosenne poncza z futerkiem.
A pokonferencyjne śniadanie? Powiedzieć, że smakowało, to nic nie powiedzieć.
Nad całością śniadania prasowego czuwała Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.
Nadesłał:
IMR advertising by PR
|
Komentarze (0)