Firma » Biznes
Beata Pałczyńska-Łukawska objęła stanowisko Senior Account Managera w agencji badawczej ABR SESTA
Zobacz więcej zdjęć » |
Beata Pałczyńska-Łukawska posiada 13-letnie doświadczenie w branży badań rynku. Od 2001 do 2013 roku związana była z firmą TNS Pentor, gdzie pełniła funkcję Account Managera. Realizowała projekty dla kluczowych klientów z branży FMCG, media, finanse i ubezpieczenia oraz motoryzacja (m.in. Ferrero, Nestle, Dr. Oetker, MK Cafe, Eden, Telewizja Polsat, Totalizator Sportowy, ING, Generali, PZU, PKO Bank Polski, Credit Suisse). Zajmowała się również doradztwem strategicznym.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
***
ABR SESTA zajmuje się kompleksowym badaniem środowiska zakupowego (tj. analizą cen, promocji, dystrybucji) i zachowań zakupowych klientów, badaniem marketingu bezpośredniego, badaniem jakości obsługi i satysfakcji klientów oraz prowadzeniem innych badań jakościowych oraz ilościowych na określonych próbach konsumenckich i B2B. Obecnie firma zatrudnia 35 pracowników merytorycznych, ponad 600 ankieterów, 16 szkoleniowców regionalnych oraz 10 konsultantów.
Spółka ABR SESTA znajduje się w ścisłej czołówce firm badania rynku i opinii publicznej o największej dynamice sprzedaży w 2012 roku (w stosunku do roku 2011) wg audytu OFBOR-u (tj. Organizacji Firm Badania Opinii Rynku).
Nadesłał:
Paweł Kajetanowicz
|
Komentarze (0)