Firma » Reklama
Belgijski Carrefour Finance angażuje 50000 klientów przy pomocy Webowych Kluczy USB
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Posiadacze kart kredytowych Carrefour Finance otrzymali specjalnie przygotowaną ulotką, zawierającą Webowy Kluczy USB, który należało odczepić a następnie włożyć do portu USB komputera, aby po chwili znaleźć się na specjalnie przygotowanej stronie programu - "WinUP".
_________________________________________________________________________________________________________
Mailing bezpośredni  do posiadaczy kart kredytowych
Klient: Carrefour Finance
Branża: Sprzedaż detaliczna
Kraj: Belgia
Ilość: 50000 sztuk
Forma: Webowy Klucz USB zintegrowany z ulotką mailingową
_________________________________________________________________________________________________________
Co sprawiło, że Carrefour Finance zdecydował się wykorzystać Webowe Klucze USB zintegrowane z ulotką mailingową?
1-
Wysoka skuteczność: atrakcyjna i przykuwająca uwagę forma Webowego Klucza USB, zachęchacająca odbiorcę do jego oderwania i podłaczenia do komputera, zapewnia stopę zwrotu z kampanii na poziomie 15% - 28%,
2-
Kompleksowe rozwiązanie: zintegrowana z Kluczem Webowym USB ulotka dostarczana jest w formie gotowej do wysyłki  (przygotowane miejsce do wklejenia etykiety adresowej lub nadruk danych adresowych na zamówienie klienta, indiwidualny adres URL każdego z kluczy, pozwalający na personalizację powitania na stronie  programu, oferty itp ...),
ROI pod pełną kontrolą: dostęp online do systemu zarządzania Webowymi Kluczami USB umożliwia dokładne raportowanie w czasie rzeczywistym efektów realizawanej kampanii zarówno w odniesieniu do wszystkich jak i każdego z osobna klucza USB.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Webowych Kluczy USB zapraszamy na stronę: www.connect-to-web.pl oraz www.loayaltywebcard.pl    
    	
		Nadesłał:
            openmediagroup 
	 | 
	

						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)