Firma » Reklama

Białowieski Zdrój. Jestem Wodą.

Białowieski Zdrój. Jestem Wodą.
Zobacz więcej zdjęć »
Dzisiaj rusza kampania reklamowa nowej wody Białowieski Zdrój. Reklamy obecne będą w telewizji, w Internecie oraz na tablicach outdoorowych.

Kreacja kampanii nawiązuje do idei samego produktu – do natury, spokoju i czystości.

To woda prosto z serca przyrody, która daje chwile wyciszenia i oddechu – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska – Kampania Białowieski Zdrój. Jestem Wodą, zachęca do zrobienia kroku w stronę odkrycia siebie, do zrozumienia, że jesteśmy nieodłączną częścią przyrody, która uspokaja i dodaje sił.

Spot będzie emitowany w stacjach TVN, Polsat oraz w kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Kampania telewizyjna potrwa do połowy sierpnia.

Projekty kampanii Białowieski Zdrój. Jestem Wodą. będą obecne również na citylightach w największych miastach Polski, przez cały lipiec.

W ramach wsparcia dla wody Białowieski Zdrój prowadzona jest również strona www.bialowieskizdroj.pl, profil na Facebooku „Jestem Wodą – Białowieski Zdrój”, a także działania PR.

Dodatkowo w ramach kampanii Białowieski Zdrój nawiązał współpracę promocyjną z Białowieskim Parkiem Narodowym i z Fundacją Paproć - konsumenci kupując wodę wspierają Fundację Paproć i jej cele – zachowanie dziedzictwa naturalnego dla przyszłych pokoleń.

Za strategię komunikacji marki i kreację kampanii odpowiada zespół Schulz Brand Friendly. Produkcja spotu – Alvernia Studios. Zakup i planowanie mediów - dom mediowy MPG. Działania w Internecie przygotowały Agencje: OS3 i Ostryga.











***
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Klauzula informacyjna

Gdy korzystasz z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności, oraz Polityce Cookies.

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Administrator Grupy Kafito.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas danych z plików cookies, możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak aby blokowała obsługę plików cookies.

Rozumiem