Technologie » Komputery
Billenium wdraża rozwiązanie Paperless w Santander Consumer Banku
Wdrożenie składa się z kilku faz. Każda z nich obejmować będzie inny obszar Banku. Pierwszym krokiem jest zoptymalizowanie ruchu przesyłek, jakie pojawiają się w Banku każdego dnia i jakie są z niego wysyłane. Optymalizacja dotyczy nie tylko obsługi dokumentacji, ale również procesów wewnątrzbankowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nasza współpraca z Santander Consumer Bankiem rozpoczęła się od dobrego zrozumienia sytuacji bieżącej oraz celów biznesowych, jakie są stawiane przed projektem – mówi Bartosz Łopiński, prezes Billennium. – Banki to nie zielone wyspy, które nie mają wdrożonych rozwiązań. Wręcz przeciwnie – jest ich często bardzo wiele, a czasami nawet zbyt wiele. Implementacja jakiegokolwiek rozwiązania bez dokładnego zrozumienia specyfiki działalności i ograniczeń organizacyjnych nie ma sensu, gdyż kończy się kolejnym systemem wymagającym dodatkowych zasobów i kosztów obsługi. Owocem naszego projektu będą jeszcze bardziej usprawnione procesy i dostęp do informacji – kluczowe elementy wspierające pozytywne doświadczenia Klientów współpracujących z Bankiem na co dzień.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/bpm/billenium_wdraza_rozwiazanie_paperless_w_santander_consumer_banku.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)