Firma » Biznes

Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
Zobacz więcej zdjęć »
Biuletyn Obsługi Klienta oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podejmują wspólne działania na rzecz integracji i rozwoju branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocji najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania.

Na mocy zawartego pomiędzy BOK a SMB porozumienia, na łamach Biuletynu będą systematycznie ukazywały się informacje na temat wspólnie wybranych inicjatyw. Jedną z nich jest propagowanie różnorodnych form edukacji wśród osób zajmujących się obsługą klienta w jednostkach typu call/contact center. Biuletyn Obsługi Klienta patronuje m.in. projektowi Studium Menedżer Contact Center – wspólnej inicjatywie SMB i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, które jest propozycją dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz specjalistów zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności  w zakresie zarządzania obsługą klienta w tego typu jednostkach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Biuletyn Obsługi Klienta patronował także w latach 2017 i 2018 organizowanemu przez SMB konkursowi „Złota Słuchawka”, którego celem jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością call center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży.

Biuletyny Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

 

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

  www.facebook.com/BOK.customercare



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »