Firma » Reklama
BizTrendy dla Call2Action
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
- To dla nas wyjątkowe podsumowanie roku. POS TV, która jest stosunkowo nową formą marketingu w Polsce, od kilku lat z sukcesem rozwija się w Europie Zachodniej. Telewizja w miejscu sprzedaży daje wiele możliwości dotarcia do konsumenta. Śledzimy trendy na świecie i korygujemy nasze działania o nowinki z branży, dlatego ta nagroda wyjątkowo nas cieszy - mówi Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy Call2Action.
W kategori POS tytuł trafił również do Adsystem, ATS Display oraz Willson&Brown. Call2Action wśród nagrodzonych jest jedyną firmą zapewniającą systemem POS TV.
BizTrendy rozdano również w czterech innych kategoriach: artykuły promocyjne, Eventy/miejsca i po raz pierwszy Out-of-home.
Call2Action oferuje swoim klientom możliwość komunikacji marketingowej z wykorzystaniem POS TV, nowoczesnych nośników multimedialnych wykorzystujących technologię Digital Signage. Call2Action tworząc ofertę przygotowało także specjalistyczne oprogramowanie gwarantujące komfort prowadzenia kampanii i możliwości elastycznego zarządzania emisją. Dzięki GERONIMO Multimedia - własnej, unikalnej platformie do emisji i zarządzania kontentem, Call2Action może skutecznie prowadzić kampanie w całej sieci ekranów. Nośniki Call2Action, zgodnie ze strategią wysokiej efektywności, montowane są w strefach zwiększonej percepcji odbiorców: ciągach komunikacyjnych, popularnych sieciach handlowych, miejscach relaksu etc.
Nadesłał:
ap
|

ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Wavin Take Back - bezpłatny zwrot rur i kształtek z tworzyw nadających się do recyklingu
Komentarze (0)