Technologie » Internet
Bluerank dla Medicover Ubezpieczenia
Zobacz więcej zdjęć » |
Głównym celem przyświecającym uruchomieniu kampanii reklamowej dla Medicover Ubezpieczenia jest wypromowanie nowych produktów firmy oraz komunikacja marki, niezależnie od spółki macierzystej Medicover, kojarzącej się głównie z ubezpieczeniami grupowymi i firmowymi. Współpraca w zakresie kampanii PPC objęła wyświetlanie reklam w wyszukiwarce i sieci partnerskiej Google oraz sieciach kontekstowych (BusinessClick, AdKontekst). Dla zwiększenia zasięgu wizerunkowego reklamy są także wyświetlane w serwisie społecznościowym Facebook. Pierwszy etap kampanii reklamowej miał charakter zasięgowy, obecnie został on ograniczony do najskuteczniejszych kanałów promocji. Reklamowane produkty obejmują ubezpieczenia rodzinne, indywidualne oraz polisy przeznaczone dla małego dziecka i seniora.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Poprawa widoczności marki w naturalnych wynikach wyszukiwania
Zakres prac SEO dla serwisu Medicover Ubezpieczenia objął m.in. konsulting odnośnie migracji domeny oraz przeprowadzenie pełnego audytu SEO witryny, na który złożyła się analiza fraz kluczowych, weryfikacja zaplecza technologicznego oraz optymalizacja treści. Obecnie prowadzone są działania w obszarze pozycjonowania. „Jesteśmy nastawieni na maksymalizację efektów. Liczymy, że poprzez synergię PPC oraz SEO, będziemy w stanie dotrzeć do większej liczby użytkowników oraz skutecznie promować serwis dla wszystkich istotnych fraz kluczowych." - komentuje Krzysztof Przybysławski, Key Account Manager w Bluerank.
Nadesłał:
Szymon P.
|
Komentarze (0)