Technologie » Internet

Bluerank i Marketing Online - kolejni certyfikowani partnerzy sieci Adkontekst

Bluerank i Marketing Online - kolejni certyfikowani partnerzy sieci Adkontekst
Zobacz więcej zdjęć »
Agencje Bluerank i Marketing Online dołączyły do grona certyfikowanych partnerów sieci Adkontekst w ramach programu partnerskiego uruchomionego w październiku 2008 r.

Obie firmy spełniły wszystkie warunki niezbędne do uzyskania tego statusu - zarówno finansowe, jak i formalne, czyli egzamin testowy z zakresu prowadzenia kampanii SEM w sieci Adkontekst.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowi certyfikowani partnerzy sieci Adkontekst to agencje z wieloletnim doświadczeniem w obszarze planowania i realizacji działań marketingowych w internecie. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy potwierdzić ich wysokie kompetencje naszym certyfikatem" - mówi Łukasz Duda, Dyrektor Sieci Adkontekst.

Bluerank działa na polskim rynku od 2005 roku. Firma specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii biznesowych w oparciu o promocję w wyszukiwarkach oraz optymalizację serwisów WWW. Bluerank oferuje kompleksowe usługi doradztwa, opracowywania i wdrażania, dobranych do potrzeb klienta i specyfiki rynku, działań SEO / SEM w Polsce i na świecie. „Program partnerski Adkontekst adresowany jest do agencji, które oferują wysokiej jakości usługi PPC. Uzyskanie przez Bluerank certyfikatu potwierdza nasze kompetencje i dobrą pozycję na rynku SEM"- komentuje Maciej Gałecki, CEO & Partner Bluerank.

Marketing Online jest agencją SEM/SEO, działającą na rynku od 2001 roku i obsługującą swoich klientów w Polsce i za granicą. Firma oferuje usługi marketingu w internecie, między innymi pozycjonowanie stron WWW, reklamę w wyszukiwarkach, reklamę kontekstową, performance marketing, usługi Web Analytics oraz doradztwo w zakresie planowania i optymalizacji działań marketingowych w Internecie. Właścicielem Marketing Online jest Piotr Guziur, autor książki pt: „Marketing w Internecie - strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw".

Program certyfikacji partnerów sieci Adkontekst został uruchomiony na początku października 2008 r. Program ten został stworzony z myślą o specjalistach marketingu w wyszukiwarkach internetowych, którzy chcą potwierdzić swoje umiejętności tworzenia i zarządzania kampaniami SEM w sieci Adkontekst. Oprócz formalnego potwierdzenia wysokich kwalifikacji w tym zakresie, uczestnictwo w programie pozwala uzyskać liczne udogodnienia w zakresie prowadzenia kampanii oraz korzyści wizerunkowe.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »