Technologie » Internet

Bluerank przygotował kampanię SEM dla Mitsubishi

Bluerank przygotował kampanię SEM dla Mitsubishi
Zobacz więcej zdjęć »
Agencja SEM wygrała przetarg na przeprowadzenie kampanii PPC dla Mitsubishi.

Bluerank realizuje kampanię linków sponsorowanych dla Mitsubishi w wyjątkowo konkurencyjnej branży. Reklamy promują zarówno centralę MMC Car Poland, jak i oferty poszczególnych dealerów. Kampanię charakteryzuje duże skupienie na regionalnej promocji poszczególnych modeli aut. Do uzyskania optymalnych efektów zastosowane zostały takie narzędzia jak remarketing oraz reklama kontekstowa. Współpraca Mitsubishi i agencji Bluerank jest nastawiona na obniżenia kosztów kampanii reklamowej w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych, przy jednoczesnym maksymalnym wykorzystaniu potencjału marketingowego dla poszczególnych regionów kraju. Stała obecność reklamowa MMC Car Poland w wyszukiwarkach na zapytania ogólne oraz brandowe, jak również nieustanna optymalizacja kampanii PPC, mają na celu zwiększenie i poprawę jakości ruchu w dedykowanych serwisach WWW.

Więcej:

http://www.bluerank.pl/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Szymon P.

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »