Firma » Biznes

Bożena Chmielarczyk – nowy prezes Eniro Polska

Bożena Chmielarczyk – nowy prezes Eniro Polska
Zobacz więcej zdjęć »
Eniro wprowadza zmiany w kadrze zarządzającej w polskim oddziale. Po 11 latach pracy, Roger Asplund - prezes Eniro Polska opuszcza firmę, a jego następcą jest Bożena Chmielarczyk. Bożena zajmowała poprzednio stanowisko Dyrektora Generalnego u międzynarodowego wydawcy Reader’s Digest w Polsce.

Bożena Chmielarczyk posiada szerokie doświadczenie z pracy w globalnych firmach skoncentrowanych na konsumencie i posiadających silne marki. Posiada solidną wiedzę na temat pozycjonowania marki i marketingu oraz spółek
w trakcie restrukturyzacji. Bożena była odpowiedzialna za transformację oferty Reader’s Digest z drukowanych kanałów dystrybucji do uzupełnienia ich przez ofertę online. Wcześniej, przez pięć lat pracowała w Grupie Coca-Cola i dwa lata w McDonald Polska. Przed Reader’s Digest, przez siedem lat była Marketing
i Country Managerem w niemieckiej firmie Storck GMBH.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

"Cieszę się, że mogę przedstawić Bożenę Chmielarczyk jako naszego nowego CEO w Eniro Polska" - mówi Johan Lindgren, prezes i CEO Eniro. "Bożena pracowała w globalnych,  skoncentrowanych na konsumencie firmach na polskim rynku i posiada doskonałą wiedzę na temat procesu transformacji z druku do online w praktyce. Jestem przekonany, że doświadczenie Bożeny będzie wartością dodaną w naszych staraniach zmierzających do wzmocnienia marek należących do Eniro Polska, że wzmocni pozycję i wyniki finansowe firmy" -dodaje Johan Lindgren. "Jednocześnie dziękuję Rogerowi Asplundowi, który jako prezes przez wiele lat świetnie radził sobie w umacnianiu i przekształcaniu firmy."

"Cieszę się, że obejmuję stanowisko prezesa Eniro Polska i biorę odpowiedzialność za restart polskiego oddziału i doprowadzenie do pełnej integracji Eniro Polska tak, że stanie się pełnoprawnym członkiem Nordyckiej Grupy Eniro. Moim zdaniem, Eniro Polska ma ogromny potencjał pozwalający na to, aby wzmocnić swoją markę i pozycję online na polskim rynku wyszukiwania lokalnego” - podsumowuje Bożena Chmielarczyk.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kozinskae

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »