Firma » Biznes
Bożena Chmielarczyk – nowy prezes Eniro Polska
Zobacz więcej zdjęć » |
Bożena Chmielarczyk posiada szerokie doświadczenie z pracy w globalnych firmach skoncentrowanych na konsumencie i posiadających silne marki. Posiada solidną wiedzę na temat pozycjonowania marki i marketingu oraz spółek
w trakcie restrukturyzacji. Bożena była odpowiedzialna za transformację oferty Reader’s Digest z drukowanych kanałów dystrybucji do uzupełnienia ich przez ofertę online. Wcześniej, przez pięć lat pracowała w Grupie Coca-Cola i dwa lata w McDonald Polska. Przed Reader’s Digest, przez siedem lat była Marketing
i Country Managerem w niemieckiej firmie Storck GMBH.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
"Cieszę się, że mogę przedstawić Bożenę Chmielarczyk jako naszego nowego CEO w Eniro Polska" - mówi Johan Lindgren, prezes i CEO Eniro. "Bożena pracowała w globalnych, skoncentrowanych na konsumencie firmach na polskim rynku i posiada doskonałą wiedzę na temat procesu transformacji z druku do online w praktyce. Jestem przekonany, że doświadczenie Bożeny będzie wartością dodaną w naszych staraniach zmierzających do wzmocnienia marek należących do Eniro Polska, że wzmocni pozycję i wyniki finansowe firmy" -dodaje Johan Lindgren. "Jednocześnie dziękuję Rogerowi Asplundowi, który jako prezes przez wiele lat świetnie radził sobie w umacnianiu i przekształcaniu firmy."
"Cieszę się, że obejmuję stanowisko prezesa Eniro Polska i biorę odpowiedzialność za restart polskiego oddziału i doprowadzenie do pełnej integracji Eniro Polska tak, że stanie się pełnoprawnym członkiem Nordyckiej Grupy Eniro. Moim zdaniem, Eniro Polska ma ogromny potencjał pozwalający na to, aby wzmocnić swoją markę i pozycję online na polskim rynku wyszukiwania lokalnego” - podsumowuje Bożena Chmielarczyk.
Nadesłał:
kozinskae
|
Komentarze (0)