Technologie » Komputery

BP wybrało rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management

BP wybrało rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management
Zobacz więcej zdjęć »
Aby wzbogacić program lojalnościowy w Hiszpanii, BP wybrało system Comarch Customer Loyalty Management. Dotychczasowa platforma, której dostawcą był również Comarch, została zmodernizowana, zarówno pod kątem technicznym, operacyjnym, jak i ze względu na biznesową efektywność.

Współpraca pomiędzy Comarch a BP trwa od 2001 roku. W tym czasie zrealizowano ponad 40 projektów w 10 różnych krajach. Obejmowały one systemy klasy electronic data interchange, customer loyalty management oraz rozwiązania związane z infrastrukturą IT.

Decydując się na modyfikację platformy lojalnościowej, postanowiliśmy współpracować z Comarch, ponieważ od wielu lat realizujemy wspólnie projekty w całej Europie. Mocną stroną Comarch jest uniwersalność i elastyczność oferowanych rozwiązań a także wiedza techniczna i biznesowa zespołu. Pozwoliło to wprowadzić funkcjonalności, które dostosowały naszą ofertę lojalnościową do oczekiwań współczesnego konsumenta. Jesteśmy przekonani, że dzięki innowacyjnej platformie rozbudujemy sieć partnerów i zwiększymy zaangażowanie naszych klientów – mówi Asier Olarte, Loyalty Manager w BP Iberia.
 
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/bp_wybralo_rozwiazanie_comarch_customer_loyalty_management.html


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »