Technologie » Komputery

BPSC stawia na jakość obsługi

BPSC stawia na jakość obsługi
Zobacz więcej zdjęć »
Uruchomienie platformy e-Link, reorganizacja Centrum Serwisu i Kontaktów z Klientami oraz przejście na system bieżącego badania poziomu satysfakcji z obsługi serwisowej złożyły się na program optymalizacji tej części działalności BPSC SA.

Wprowadzone innowacje gwarantują najwyższy poziom usług, potwierdzony w statystykach wdrożonego modułu oceny działu wsparcia.

Program doskonalenia jakości obsługi użytkowników oprogramowania rozpoczęło wdrożenie platformy wspierającej obsługę serwisową – e-Link. Umożliwiła ona m.in. wprowadzanie zgłoszeń serwisowych, aktualizacje oprogramowania a także prezentacje nowych rozwiązań. Za pośrednictwem tej platformy klienci i partnerzy biznesowi BPSC mogą wymieniać informacje offline, a także komunikować się online w formie tekstowej. Równolegle zreorganizowany został dział wsparcia oraz wdrożono moduł oceny jakości obsługi serwisowej realizowanej przez Centrum Serwisu i Obsługi Klientów. Zastąpił on dotychczasowy model okresowych badań satysfakcji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Czytaj całość  artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/wiadomosci/bpsc_stawia_na_jakosc_obslugi.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »