Firma » Reklama
BrainJuice Group dla MTV Networks Polska
Zobacz więcej zdjęć » |
Funkcję osi komunikacji w Internecie pełni serwis www.festiwalmtv.pl. Został on przygotowany w dwóch wersjach językowych, a jego ideą jest przekazanie poprzez Internet „ducha festiwalu” młodym twórcom muzyki hiphopowej oraz tancerzom. Serwis nie tylko dostarcza wszystkich ważnych informacji związanych z Festiwalem Gdańsk Dźwiga Muzę, ale także zachęca młodych twórców muzyki oraz tancerzy do wzięcia udziału w specjalnych konkursach i warsztatach, towarzyszących temu wydarzeniu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Treść oraz szata graficzna zostały precyzyjnie dopasowane do grupy docelowej, którymi są młodzi pasjonaci muzyki. Ponadto serwis zintegrowaliśmy z fanpagem Festiwalu w serwisie Facebook (www.facebook.com/GdanskFestiwalmtv), a wszystkie informacje zostały przez nas przygotowane w formie ‘easy share’. Oznacza to, że użytkownik może w błyskawiczny sposób podzielić się nimi na swoim profilu w takich serwisach społecznościowych, jak: facebook, blip, twitter, wykop, digg etc. Internet jest „środowiskiem naturalnym” dla tej grupy odbiorców, czyli przedstawicieli pokolenia Y, komunikujących się z otoczeniem przede wszystkim za pomocą właśnie Internetu” – komentuje Sławomir Ziętarski, Dyrektor Operacyjny BrainJuice Group.
Projekt „Festiwal MTV Gdańsk Dźwiga Muzę 2011 – Dance Edition” jest w tym roku kolejnym przedsięwzięciem zrealizowanym przez BrainJuice Group dla MTV Networks Polska. Poprzednie działania wspierały klienta w promocji wiosennej ramówki kanałów Comedy Central i Comedy Central Family. W ramach tego projektu BrainJuice Interactive opracowało i wdrożyło architekturę informacji, projekty graficzne oraz oprogramowanie specjalnej strony www.wiosnawcomedycentral.pl, promującej wiosenną ramówkę stacji. Natomiast House of Numbers zadbało o użyteczność witryny, a także właściwe przeprowadzenie części konkursowej, w tym prawidłowe zbieranie danych.
Nadesłał:
FuturePR
|
Komentarze (0)