Dom » Budownictwo

Branża podłogowa w pandemii, czyli podsumowanie 2020 roku

Branża podłogowa w pandemii, czyli podsumowanie 2020 roku
Zobacz więcej zdjęć »
- Miniony rok był trudny, pełen niepokoju. Duża część sprzedaży odbywała się zdalnie. Rok 2020 pokazał, że nasza branża ma możliwości istnieć i rozwijać się w takim systemie pracy - tak oceniają poprzedni rok eksperci marki Chapel Parket.

Miniony rok bez wątpienia na długo zapadanie w pamięci - całkowity lockdown w obliczu COVID-19 był zaskakujący i nieprzewidywalny. Jednak to także rok przyspieszonej transformacji cyfrowej, nowych wyzwań i szybkości działania. I choć wiele branż, w tym turystyka czy gastronomia, notowało ogromne straty, budownictwo oraz dziedziny pokrewne wyszły z tej sytuacji dość obronną ręką. 

 

Trudny rok...

W trakcie narodowej kwarantanny wiele osób miało czas na zaplanowanie małych zmian we wnętrzach, remontów a nawet budowy domu. Poza tym planowane inwestycje były realizowane. - Miniony rok był trudny, pełen niepokoju. Duża część sprzedaży odbywała się zdalnie, za pomocą internetu, rozmów telefonicznych, telekonferencji, dosyłaniu próbek etc. Rok 2020 pokazał, że nasza branża ma możliwości istnieć i rozwijać się w takim systemie pracy. Inwestycje prywatne pomimo obostrzeń były realizowane zgodnie z założeniami inwestorów. Były co prawda nieco opóźnione w czasie, ale finalnie zostały zrealizowane. Natomiast spadek zanotowaliśmy w sektorze inwestycji komercyjnych takich jak biurowce, hotele, pensjonaty, restauracje - ten sektor zatrzymał się praktycznie całkowicie, a był to dla naszej firmy dość spory udział w sprzedaży rocznej. Z kolei zaplanowane rewitalizacje obiektów sakralnych czy muzealnych były z powodzeniem realizowane w 2020 roku. - komentuje Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket. 

 

Najpopularniejsze produkty 

Firma Chapel Parket Polska od lat uchodzi za synonim stylizowanych podłóg i systematycznie ugruntowuje swoją pozycję w sprzedaży podłóg z serii premium. Dębowe podłogi dostępne zarówno w formie litej jak i warstwowej od lat cieszą się dużą popularnością. Bogata paleta barw, różne sposoby wykończenia czy dostępne selekcje drewna umożliwiają wybór podłogi „skrojonej na miarę”. - Jodła klasyczna - Harringbone - to materiał, który cieszy się u nas bardzo dużym powodzeniem. Od kilku lat zauważamy trend powrotu do klepek. Aczkolwiek deski w dalszym ciągu stanowią chętnie wybierany materiał. - dodaje Sebastian Kos. Warto podkreślić, że najczęściej wybieraną opcją są podłogi w materiale inżynieryjnym, które z powodzeniem można montować na ogrzewaniu podłogowym.

 

Plany na najbliższy rok

Rok 2021 rozpoczął się niepewnie, jednak z nadzieją na choć częściowy powrót do normalności. Eksperci marki bardzo ostrożnie wypowiadają się na temat planów na najbliższy czas - Chcemy w dalszym ciągu, pomimo trudnej sytuacji, wzmacniać pozycję marki na rynku krajowym. Ponadto zamierzamy kontynuować działania marketingowe i sprzedażowe oparte na modelu online. - dopowiada S. Kos. Zaplanowane realizacje i systematyczna sprzedaż to z priorytetowe kwestie. 

 

Pandemia koronawirusa sprawiła, że rok 2020 był inny niż wszystkie. Najważniejsze stało się zdrowie, poczucie bezpieczeństwa i stabilizacja. Ten zaskakujący i trudny czas nauczył wielu szukania nowych rozwiązań i stawiania nowych wyzwań. Nowo rozpoczęty 2021 rok jest, jak żaden wcześniejszy, pełen niepewności. 

* * *

Chapel Parket – podłogi z własną historią 

www.chapelparket.pl

www.facebook.com/ChapelParketPolska 

Instagram: chapel_parket_polska

Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.

* * *

KONTAKT:

Chapel Parket Polska Sp. z o.o.

www.chapelparket.pl

 

Kontakt dla mediów:

Iwona Cybulska 

specjalista ds. public relations

iwona.cybulska@adventure.media.pl 

Adventure Media s.c. Agencja Public Relations

www.adventure.media.pl 

tel. 780 115 953

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Adventure Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »