Firma » Reklama
Branża reklamowa na rzecz ochrony środowiska naturalnego
Zobacz więcej zdjęć » |
Wspólne wystąpienie Kofiego Annana, byłego sekretarza generalnego ONZ oraz Davida Jonesa, Global CEO Havas Worldwide, CEO Euro RSCG Worldwide i jednego z pomysłodawców inicjatywy One Young World będzie miało miejsce 26 czerwca podczas tegorocznego konkursu reklamy w Cannes.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Gospodarzem debaty będzie Hervé de Clerck, szef organizacji non-profit ACT Responsible, działającej na rzecz pozytywnego wpływu reklamy na zagadnienia społeczne i środowiskowe.
Współpraca ACT Responsible i Davida Jonesa dla Global Humanitarian Forum, któremu przewodniczy Kofi Annan, miała swoją inaugurację w czerwcu 2008 roku. Działania specjalnie dedykowanego zespołu ekspertów ds. komunikacji mają na celu wzbudzenie w społeczeństwie zainteresowania problemami klimatycznymi, zmierzającymi do zagłady naszej planety. Wystąpienie Kofiego Annana wraz ze wspierającymi go wybitnymi przedstawicielami branży komunikacyjnej to jeden z ważniejszych elementów długofalowej kampanii. Wspólnie zaapelują do środowiska reklamowego o poparcie działań Global Humanitarian Forum i zaangażowania się w popularyzowanie tematu walki ze zmianami klimatycznymi.
- Naszym celem jest zaangażowanie milionów ludzi na całym świecie w globalny ruch na rzecz wprowadzenia stosownych regulacji prawnych, chroniących nasze środowisko - powiedział Hervé de Clerck. - Politycy zaczną działać tylko wtedy, gdy poczują silne wsparcie ze strony społeczeństwa - skomentował Kofi Annan. A David Jones dodał: - Wyrażeniem, które w najlepszy sposób opisuje, to, co staramy się zrobić na rzecz środowiska to "ruch społeczny". Jest ono dużo bardziej adekwatne niż słowo „kampania". Kampania bowiem jest czymś, czemu się przyglądasz. Gdy mowa jest o ruchu społecznym, wiesz, że to coś, do czego możesz dołączyć, stać się jego uczestnikiem.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)