Firma » Biznes

BRW ułatwia zakupy internetowe

Black Red White, lider krajowego rynku meblarskiego, wprowadza nowe funkcjonalności na stronie internetowej. Odbiór produktów „za godzinę”, osobisty w wybranym salonie oraz płatność elektroniczna to niektóre funkcje mające usprawnić zakupy. Za realizację i wdrożenie zmian odpowiedzialne jest Ideo.

E-commerce jest prężnie rozwijającą się dziedziną handlu. Klienci poszukują rozwiązań, które sprawią, że proces zakupowy będzie prosty i intuicyjny. BRW wychodząc im naprzeciw, wprowadza nowe funkcjonalności na witrynie brw.com.pl.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Szybciej, prościej, sprawniej...
Od teraz w e-sklepie BRW, kupując akcesoria wyposażenia wnętrz, można skorzystać z funkcji „Odbierz za godzinę". To doskonała opcja dla tych, którzy cenią komfort zakupów internetowych, a jednocześnie zależy im na szybkiej realizacji transakcji. Wystarczy wybrać produkt oraz sklep, w którym odbierzemy zamówienie i po godzinie cieszyć się z zakupu.

Wygodne zakupy on-line umożliwiają również standardowe formy dostawy dodatków tj. przesyłka kurierska i paczkomaty, a także bezpłatna opcja odbioru osobistego dostępna we wszystkich salonach w Polsce. Dzięki wprowadzonym zmianom w sklepie brw.com.pl za zakupy on-line można zapłacić jednym kliknięciem. Umożliwiają to szybkie płatności elektroniczne, dzięki którym sam proces zakupowy stał się szybszy i zdecydowanie wygodniejszy.

Wygodniejsze zakupy
Na efekty wprowadzonych zmian nie trzeba było długo czekać. „Wprowadzenie nowych funkcjonalności na stronie internetowej, wyeksponowanie mocnych stron koszyka oraz usunięcie tych, które utrudniały proste wykonywanie zakupów, dało szybkie efekty w postaci wyższej konwersji. Co szczególnie cieszy, klienci chętnie korzystają z możliwości szybkiej realizacji zakupów internetowych." - podsumowuje Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel w firmie Black Red White.

Wszelkie modyfikacje i wdrożenie nowych funkcji poprzedzone zostało badaniem konkurencji oraz analizą dotychczasowych funkcjonalności.

Rozwijany przy współpracy z Ideo sklep BRW był laureatem III edycji konkursu e-Commerce Polska Awards w grupie średnich i dużych sklepów w kategorii „Design roku". Podczas zeszłorocznego Webstarfestivalu, został nagrodzony jako najlepszy sklep internetowy w kategorii „Dom i Ogród".



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ideo

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »