Technologie » Internet
Zrealizuj postanowienie noworoczne – załóż sklep internetowy
Zobacz więcej zdjęć » |
Rozpoczęcie jakiejkolwiek działalności wiąże się z koniecznością przeanalizowania sytuacji w jakiej się znajdujemy. Nie inaczej jest, gdy planuje się uruchomienie sklepu internetowego. Może on bowiem zagwarantować naprawdę imponujące wyniki, jednak nieprzemyślana inwestycja może przynieść więcej problemów niż korzyści.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Rzetelna ocena przygotowania wyróżni mocne elementy oraz wskaże te obszary, które wymagają dodatkowej pracy. W szczegółowym przemyśleniu planowanego biznesu pomoże „Checklista e-commerce”. To przewodnik i kompendium wiedzy zarówno dla planujących jak i początkujących posiadaczy sklepów internetowych.
Wartą wyróżnienia zaletą „Checklisty” jest fakt, iż analizuje wszystkie komponenty sprawnie funkcjonującego sklepu - od oferty, analiza rynku i konkurencji, przez finanse, po różne formy promocji. Poradnik rozważa nawet takie elementy jak wsparcie posprzedażowe, monitorowanie czy rozbudowa sklepu.
O tym, że założenie sklepu internetowego jest opłacalnym biznesem świadczy najlepiej fakt, iż z roku na rok powstaje coraz więcej platform sprzedażowych. Konsumenci coraz chętniej korzystają z tej formy usług, a sami giganci sprzedaży stacjonarnej otwierają się na ten rodzaj dystrybucji swoich towarów.
„Na koniec 2017 roku udział e-commerce przekroczy globalnie udział 10% w wartości sprzedaży detalicznej. Przewiduje się, że na koniec 2020 roku powinien już stanowić 15%. Z dynamiką wzrostu rok do roku na poziomie 24%. Warto zaznaczyć również, że aż 2/3 użytkowników internetu robiło w 2017 roku zakupy online.” – podsumowuje Dominik Kaznowski, partner Ideo Konsulting.
Nadesłał:
Ideo
|
Komentarze (0)