Technologie » Internet

Zrealizuj postanowienie noworoczne – załóż sklep internetowy

Zrealizuj postanowienie noworoczne – załóż sklep internetowy
Zobacz więcej zdjęć »
Wielu przedsiębiorców w ramach postanowień noworocznych zacznie szukać nowych źródeł dochodów. Założenie e-sklepu to decyzja, która może przynieść wymierne korzyści. Jednak przed jej podjęciem warto jest dokonać analizy sytuacji. Pomoże w tym przygotowana przez firmę Ideo „Checklista e-commerce”.

Rozpoczęcie jakiejkolwiek działalności wiąże się z koniecznością przeanalizowania sytuacji w jakiej się znajdujemy. Nie inaczej jest, gdy planuje się uruchomienie sklepu internetowego. Może on bowiem zagwarantować naprawdę imponujące wyniki, jednak nieprzemyślana inwestycja może przynieść więcej problemów niż korzyści.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Rzetelna ocena przygotowania wyróżni mocne elementy oraz wskaże te obszary, które wymagają dodatkowej pracy. W szczegółowym przemyśleniu planowanego biznesu pomoże „Checklista e-commerce”. To przewodnik i kompendium wiedzy zarówno dla planujących jak i początkujących posiadaczy sklepów internetowych.

Wartą wyróżnienia zaletą „Checklisty” jest fakt, iż analizuje wszystkie komponenty sprawnie funkcjonującego sklepu - od oferty, analiza rynku i konkurencji, przez finanse, po różne formy promocji. Poradnik rozważa nawet takie elementy jak wsparcie posprzedażowe, monitorowanie czy rozbudowa sklepu.

O tym, że założenie sklepu internetowego jest opłacalnym biznesem świadczy najlepiej fakt, iż z roku na rok powstaje coraz więcej platform sprzedażowych. Konsumenci coraz chętniej korzystają z tej formy usług, a sami giganci sprzedaży stacjonarnej otwierają się na ten rodzaj dystrybucji swoich towarów.

„Na koniec 2017 roku udział e-commerce przekroczy globalnie udział 10% w wartości sprzedaży detalicznej. Przewiduje się, że na koniec 2020 roku powinien już stanowić 15%. Z dynamiką wzrostu rok do roku na poziomie 24%. Warto zaznaczyć również, że aż 2/3 użytkowników internetu robiło w 2017 roku zakupy online.” – podsumowuje Dominik Kaznowski, partner Ideo Konsulting.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ideo

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »