Firma » Biznes

Buduj nowoczesną lojalność z kartą przedpłaconą.

Buduj nowoczesną lojalność z kartą przedpłaconą.
Zobacz więcej zdjęć »
Lojalność klienta to dla każdego przedsiębiorcy wartość najwyższa. To dzięki niej możliwe są: wzrost sprzedaży, pozyskiwanie nowych kontrahentów, budowanie stabilnej pozycji firmy na rynku.

Ta jedna cecha pozwala na uzyskanie tak wielu korzyści, że zdobycie jej często staje się dla właścicieli firm zadaniem priorytetowym. Nie szczędzą ani sił ani kosztów, by ją zdobyć, zapominając często, że pozyskana z tak wielkim trudem lojalność klientów wcale nie musi z nimi pozostać na zawsze. Dlatego też, dbając o dobro swojej firmy, warto wybierać rozwiązania, które pozwolą cieszyć się nią przez długi czas.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Podążając za oczekiwaniami klientów

Sposoby na budowanie lojalności powinny zmieniać się wraz ze zmieniającymi się potrzebami i oczekiwaniami klientów. W związku z ogromną ilością konkurencyjnych ofert, samo pozyskanie klienta nie jest już wystarczające. Właśnie z tego powodu wybierane przez niektórych właścicieli firm kampanie reklamowe jako metody na poprawę osiąganych wyników sprzedaży nie przynoszą zadowalających wyników. Ich działanie skierowane jest przede wszystkim na wzbudzenie zainteresowania na krótki czas. Natomiast w żaden sposób nie budują one więzi pomiędzy daną firmą a jej klientem.

Poza tym coraz większa świadomość klientów i ich stale rosnące oczekiwania sprawiają, że hasła oraz często stosowane przez reklamodawców chwyty reklamowe, zamiast zachęcać do zakupu produktu lub skorzystania z usług danej firmy, powodują jedynie odbieranie reklamy jako formy „pokolorowania” rzeczywistości w celu łatwego zwiększenia sprzedaży. Większość klientów doskonale zdaje sobie sprawę ze stosowania takich zabiegów i odbiera je jako formę manipulacji, zniechęcając się często do reklamowanych produktów. Sytuacja ta sprawia, że każdy przedsiębiorca, który chce rozwijać swoją firmę, powinien wybierać te rozwiązania, które wychodzą naprzeciw potrzebom współczesnych klientów.

Przepis na sukces według Sodexo

Jak potwierdzają badania rynkowe, budowanie trwałych, pozytywnych i opartych na lojalności relacji to najlepsza metoda na zapewnienie sobie przywiązania współczesnych klientów do danej marki. Takie więzi, odpowiednio pielęgnowane, dla przedsiębiorców i ich firm przynoszą ogromne korzyści, które zapewniają wsparcie przez dłuższy czas. Właśnie z myślą o tak rozumianej lojalności firma Sodexo przygotowała wyjątkowo skuteczne narzędzie jej budowania, jakim są Karty Przedpłacone Sodexo. Działanie Kart Przedpłaconych, będących formą nagradzania aktywnych konsumentów, podobnie jak w przypadku kompleksowych programów lojalnościowych przygotowanych przez Sodexo, opiera się przede wszystkim na indywidualnym podejściu do klienta oraz wychodzeniu naprzeciw jego wymaganiom.

Przygotowanie tak nowoczesnych metod budowania trwałej lojalności to między innymi zasługa otwartości firmy Sodexo na wymianę doświadczeń pomiędzy pracownikami. Stosowana przez firmę zasada know-how, wraz z wieloletnim doświadczeniem przedsiębiorstwa, które działa na wielu światowych rynkach, pozwoliła wręczyć przedsiębiorcom gotowy przepis na sukces w postaci programów lojalnościowych i Kart Przedpłaconych, czyli najlepszej formy nagradzania i motywowania klientów.

Lojalność w nowoczesnym wydaniu

Karty Przedpłacone są świetnym przykładem na to, że lojalność można budować w sposób skuteczny i nowoczesny, bez ponoszenia zbędnych kosztów. Taka forma nagradzania jest bowiem atrakcyjna zarówno dla uczestników akcji jak i przedsiębiorców.

Klienci, jako dowód wdzięczności za korzystanie z usług wybranej firmy, otrzymują nagrodę, którą mogą zrealizować zgodnie ze swoimi potrzebami. Dzięki ogromnej sieci punktów akceptacji Karty Przedpłaconej Sodexo, dużej liczbie rabatów i promocji, a także możliwości kontrolowania zgromadzonych środków za pomocą Internetu lub bankomatu, skorzystanie z niej staje się zaskakująco proste, a przede wszystkim przyjemne. Pozwala na wybranie dokładnie takiej formy nagrody, która dla danego klienta jest najkorzystniejsza.

Przedsiębiorcy natomiast mogą cieszyć się zadowoleniem i lojalnością konsumentów przez długi czas, a przy tym nie obciążają nadmiernie (tak jak w przypadku wspomnianych kampanii reklamowych) swojego budżetu. Same koszty wdrożenia Kart Przedpłaconych są bardzo niskie, a dodatkowo są one zwolnione z opłat logistycznych i można ich używać wielokrotnie dzięki wygodnemu i szybkiemu doładowaniu. Co ważne, Karty Przedpłacone są rozwiązaniem nie tylko skutecznym, ale także bardzo elastycznym. Oznacza to, że doskonale sprawdzą się wśród różnych grup klientów, jak również w wielu obszarach działalności firm.

Więcej informacji znajdziesz na http://sodexolojalnosc.pl/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »