Technologie » Komputery
BZ WBK we współpracy z Comarch wdroży CRM 2.0
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Comarch CRM 2.0 to rozwiązanie kompleksowo wspierające i automatyzujące procesy związane z budowaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, z opcją inteligentnych podpowiedzi, zapewniające personalizację obsługi klienta. Zaletą rozwiązania jest jego intuicyjna nawigacja, przejrzysty interfejs i łatwość obsługi dzięki zastosowaniu unikalnego podejścia do architektury informacji. Comarch CRM 2.0 stworzony został w oparciu o najnowsze technologie oraz Responsive Web Design umożliwiające automatyczne dostosowanie wyglądu do wielkości urządzeń mobilnych, a tym samym udostępnienie rozwiązania użytkownikom korzystającym z tabletów oraz smartfonów dzięki czemu praca doradców oraz dyrektorów na stale aktualnych danych staje się możliwa bez konieczności fizycznej obecności w oddziale.
Wdrożenie nowego narzędzia CRM w Banku Zachodnim WBK zapewni wyższą jakość obsługi we wszystkich kanałach, lepsze poznanie potrzeb klienta i jeszcze większe dostosowanie rozwiązań do jego wymagań. To pozwoli bankowi budować silne relacje z naszymi klientami, a także sprawi, że coraz więcej osób i firm będzie wybierało BZ WBK jako swojego partnera w finansach i ubezpieczeniach – mówi Patryk Nowakowski, Dyrektor Obszar Rozwoju CRM i Wsparcia Sprzedaży w BZ WBK.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/crm/bz_wbk_we_wspolpracy_z_comarch_wdrozy_crm_2_0.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)