Firma » Reklama

Call center wygodnym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw

Call center wygodnym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw
Zobacz więcej zdjęć »
Firmy coraz częściej szukają nowych kanałów dystrybucji usług i produktów. Doskonałym rozwiązaniem okazuje się call center.

Polski rynek call i contact center już od kilku lat rozwija się w imponującym tempie. Obecnie centra kontaktowe proponują szereg usług, dopasowanych do wymogów niemal każdego przedsiębiorstwa. Większość z nich oferuje infolinie produktowe, telewindykację czy telefoniczne badania rynku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Do wyjątku należy firma CTDP z Bydgoszczy, która specjalizuje się tylko w telesprzedaży. Jesteśmy jedynym w Polsce call center nastawionym wyłącznie na sprzedaż. W ostatnich latach odnotowaliśmy intensywny wzrost liczby przedsiębiorstw zainteresowanych taką usługą. Obecnie nasi konsultanci przeprowadzają ponad 100 000 rozmów dziennie – mówi Jarosław Stępkowski, Dyrektor działu handlowego firmy CTDP, lidera na polskim rynku call center.

W CTDP proces pozyskiwania klienta odbywa się w kilku etapach. Najpierw dobierana jest grupa docelowa. Na tej podstawie buduje się bazę danych. Następnie konsultanci wykonują połączenia oferując klientom produkty lub usługi. Korzyści z takiej obsługi są wielopłaszczyznowe. Pierwotny zleceniodawca nie traci środków finansowych na uruchomienie nowego procesu sprzedażowego, obniża koszty działalności operacyjnej, dystrybucji i magazynowania produktów, a także zwiększa obroty. Jest to możliwe dzięki integralnym rozwiązaniom.

Posiadamy własne magazyny sprzętowe i zarządzamy całościowym procesem logistycznym. Dzięki temu obsługa klienta przebiega niezwykle sprawnie, a my odciążamy zleceniodawcę od ponoszenia kosztów z tym związanych. Jesteśmy jednym z nielicznych call center, które mogą pochwalić się takimi możliwościami – dodaje Jarosław Stępkowski.

Skuteczna sprzedaż to jednak nie wszystko. Firma oferuje także obsługę po sprzedażową. Zajmuje się rozpatrywaniem wszelkich zwrotów i reklamacji. To nie tylko ułatwienie dla klienta. Firma skraca czas rozpatrywania ewentualnej reklamacji i odciąża od tego obowiązku kontrahenta. Wszystkie te elementy powodują, że rozwiązania call center stają się korzystne niemal dla każdego przedsiębiorstwa.

Popularność telemarketingu w Polsce rośnie, a wszystko wskazuje na to, że branża ta nadal będzie się rozwijać. Wachlarz usług jest na tyle szeroki, że po takie rozwiązania coraz częściej sięgają średnie i małe firmy. Taka forma dystrybucji usług i produktów staje się wygodnym rozwiązaniem dla każdego przedsiębiorstwa.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MB

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »