Firma » Biznes
Cekol znowu w złocie!
Zobacz więcej zdjęć » |
Wyróżnienie „Laur Klienta" przyznawane jest w oparciu o badania popularności produktów i usług na rynku polskim. Tak więc o tym, do kogo powędruje medal, decydują opinie społeczeństwa, weryfikowane wieloma ankietami.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Osoby zaangażowane w prowadzenie badań, sprawdzają stopień znajomości danej marki oraz podstawowe opinie na jej temat. Dodatkowo pod uwagę bierze się głosy, jakie oddają czytelnicy Gazety Prawnej i Rzeczpospolitej.
Złoty „Laur Klienta" w kategorii Masy i gładzie szpachlowe przyznano nam już po raz czwarty z rzędu - mówi Piotr Kuryś, dyrektor marketingu w firmie CEDAT, producenta marki CEKOL. Niesłabnące zaufanie, jakim od lat cieszą się nasze produkty, jest najlepszym uhonorowaniem dla naszej ciężkiej pracy. Zawsze będę powtarzał, że wysoka jakość produktów marki CEKOL była, jest i będzie naszym głównym priorytetem. A fakt, że rynek to docenia, utwierdza nas w przekonaniu, że w tej kwestii nie ma miejsca na żadne ustępstwa. Natomiast jeśli chodzi o same gładzie i masy szpachlowe to wyróżnienia tego typu motywują do dalszych poszukiwań nowych rozwiązań, dlatego też nie zamierzamy skupiać się jedynie na istniejących już produktach, co zresztą niedługo udowodnimy.
„Laur Klienta" jest konkursem organizowanym przez Grupę Media Partner, do której należą: Gazeta Prawna oraz Rzeczpospolita. W roku 2008 odbyła się jego czwarta edycja. Marka CEKOL uzyskuje bardzo wysokie notowania niemal od samego początku przedsięwzięcia.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)