Dom » Budownictwo
Ceramika Paradyż Polskim Herkulesem budownictwa
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Rada Programowa oraz redakcja magazynu „Builder” doceniła  Ceramikę Paradyż i Prezesa za dotychczasowe osiągnięcia i sukcesy  rynkowe, profesjonalizm, aktywność oraz pozycję na rynku budowlanym.  Ponadto powodem do przyznania nagrody Polskiego Herkulesa 2013 było  także efektywne zarządzanie firmą i nieustanne poszerzanie jej  potencjału, jak również udział w tworzeniu i kreowaniu na polskim rynku  innowacyjnych, designerskich rozwiązań dla budownictwa i architektury.  
Nagroda  stanie się nie tylko motywacją do utrzymania przez Grupę Paradyż  pozycji lidera w rynku krajowym w branży ceramicznej, ale przede  wszystkim da Spółce siłę i wytrwałość Herkulesa do zdobywania rynków  europejskich – mówi Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż. 
Tytuł  i statuetka Polskiego Herkulesa Budownictwa przyznawane są firmom,  organizacjom i ich szefom za szczególne osiągnięcia i ugruntowaną  pozycję w branży budowlanej oraz osobom, które swoją dotychczasową  działalnością wywarły znaczący wpływ na rozwój polskiego budownictwa.
Zapraszamy także na www.paradyz.com  oraz www.myway-paradyz.com .

Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 24 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)