Kultura » Kultura
Ceramika Paradyż wspiera zdolnych łodzian
Zobacz więcej zdjęć » |
Pochodzą z różnych środowisk - łódzkich uczelni, biznesu i organizacji społecznych. Co ich łączy? Energia i potencjał, aby wypracować wizjonerskie rozwiązania dla Łodzi, które będą miały wpływ na rozwój miasta.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Łódź to miejsce inspirujące, pełne ciekawych osobowości i idei. Projekt „30 under 30" wpisuje się w kreowanie nowej marki miasta poprzez aktywizację i rozwój różnych środowisk. Ceramika Paradyż chętnie promuje takie inicjatywy i wspiera ludzi młodych, odpowiedzialnych, którzy dzięki swoim nieprzeciętnym postawom społecznym mogą mieć wpływ na życie innych ludzi - mówi Iwona Filipczak, Rzecznik Prasowy Ceramiki Paradyż.
Inspiracją i wzorcem do stworzenia łódzkiego programu jest realizowana w UE kampania „Europe 40 under 40", zrzeszająca przedstawicieli środowisk kreatywnych z wielu krajów. Lokalny projekt przygotowany został przez Łódzką Federację Organizacji Pozarządowych i uzyskał patronat prezydent Łodzi Hanny Zdanowskiej oraz partnera w firmie Ceramika Paradyż. Laureaci wezmą udział w sesjach kreatywnych, spotkaniach oraz warsztatach, w których efekcie ma powstać „Strategia Under 30" z konkretnymi rozwiązaniami dla miasta wraz z możliwością realizacji wybranych pomysłów.
Komentarze (0)