Gospodarka » Żywność
Certyfikaty ''Doceń polskie'' dla wyrobów firm z branży mięsnej
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Firmy z branży mięsnej brały udział we wszystkich dotychczasowych certyfikacjach artykułów spożywczych Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego ''Doceń polskie''. Wśród uczestników dwunastego audytu również nie brakowało producentów mięs i wędlin.
W trakcie minionej certyfikacji Loża Ekspertów programu ''Doceń polskie'' oceniła wszystkie zgłoszone produkty i wyróżniła wyłącznie te cechujące się najlepszym smakiem, odpowiednim wyglądem i adekwatną do jakości ceną. Za każdy z wymienionych trzech aspektów (smak, wygląd, stosunek jakości do ceny) członkowie grona eksperckiego przyznają oceny w skali 1-10. Godło programu zdobywają wyroby, które uzyskają określoną regulaminem liczbę punktów. Artykuły z maksymalnymi notami są honorowane także tytułem TOP PRODUKT.
Podczas dwunastej certyfikacji żywności Loża Ekspertów podjęła decyzję o wyróżnieniu 18 wyrobów mięsnych. Co ważne, 9 spośród nich otrzymało od jurorów maksymalną liczbę punktów, w związku z czym przyznano im tytuł TOP PRODUKT. Warto podkreślić, że aż 7 z 18 nagrodzonych artykułów zyskało uznanie ekspertów programu ''Doceń polskie'' już po raz drugi.
W trakcie XII audytu Loża Ekspertów nagrodziła wyroby mięsne 6 firm:
I. Zakłady Mięsne POLIWCZAK otrzymały certyfikaty za: Pasztet z pieca, Metkę wędzoną, Kurczaka złotego, Szynkę białą (wszystkim wymienionym wyrobom godło programu przyznano po raz drugi). Eksperci uhonorowali także Paróweczki drobiowe z fileta z kurczaka i Szynkę z puszki. Tytuł TOP PRODUKT przyznano Szynce białej oraz Paróweczkom drobiowym
II. Zakłady Mięsne PARUZEL wyróżniono za następujące produkty: Szynka Paruzel bez siatki, Szynka biała Ryszarda (obie zdobyły tytuł TOP PRODUKT, eksperci wyróżnili je po raz drugi), Kiełbasa weselna od Górala, Kiełbasa kminkowa (godło programu przyznane po raz drugi) i Frankfuterki nagrodzone także tytułem TOP PRODUKT.
III. P.U.H „Łukasz” Gold Drób zdobyła godło promocyjne za produkty marki Kurcze Pieczone: Kurczaka z rożna (TOP PRODUKT), Kotlet drobiowy i Pierożki.
IV. Firma HAND-MIĘS Polowczyk została nagrodzona za Szynkę z naszej wędzarni i Polędwiczkę z naszej wędzarni - oba wyroby zdobyły tytuły TOP PRODUKT.
V. Firma AVES już po raz drugi otrzymała certyfikat programu za Skrzydełka w przyprawach.
VI. Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Zawierciu uhonorowano za Pasztet wieprzowy (TOP PRODUKT)
Certyfikaty przyznaje się na okres 24 miesięcy. Po upływie tego czasu producent chcący nadal korzystać z możliwości związanych z posiadaniem znaku promocyjnego, powinien dostarczyć wyróżnione wcześniej wyroby do ponownej oceny. Powtórny udział produktu w audycie pozwala ekspertom przekonać się, czy wytwórca utrzymał wysoką jakość i nadal zasługuje na wyróżnienie.
Wyroby firm ubiegających się o możliwość dalszego posługiwania się godłem promocyjnym są oceniane dokładnie w tak samo, jak produkty po raz pierwszy przystępujące do audytu.
Loży Ekspertów przewodniczy Mirek Drewniak - mistrz kuchni, współzałożyciel i członek Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Poza nim, produkty spożywcze oceniają osoby zawodowo związane z branżą spożywczą. W pracach Loży uczestniczy także przedstawiciel Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Honorowym patronem programu ''Doceń polskie'' jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
* * *
Ogólnopolski Program Promocyjny "Doceń polskie"
www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl
Celem programu "Doceń polskie" jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu "Doceń polskie" zajmuje się piątka specjalistów zawodowo związana z żywnością i technologią żywienia, która tworzy Lożę Ekspertów. Zasiada w niej m.in. reprezentant Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a także członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni.
Twórca programu "Doceń polskie" jest także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) – innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych. Celem projektu jest propagowanie wspólnego gotowania wśród pasjonatów kuchni, którzy swoją wiedzą i przepisami dzielą się w Internecie. Dzięki ogólnopolskiemu konkursowi, warsztatom i pokazom kulinarnym, blogerzy mają okazję do spotkań, poznawania nowych miejsc i produktów, wymiany doświadczeń, nauki oraz dobrej zabawy.
* * *
KONTAKT:
Ogólnopolski Program Promocyjny "Doceń polskie"
www.docenpolskie.pl
Anna Koza
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70
Nadesłał:
Adventure Media
|
Komentarze (0)