Moda » Odzież

Charity Fashion Show

Charity Fashion Show
Zobacz więcej zdjęć »
Brązy, beże, złota, czernie i indygo – to podstawowe kolory, które dominować będą w sezonie jesień/zima. W połączeniu z szykiem, elegancją i ponadczasową prostotą, tworzą uniwersalne połączenia, doskonałe zarówno dla młodych aktywnych kobiet, jak i dojrzałych pań ceniących wygodę.

W światowe trendy wpisuje się również marki MaxMara, Weekend MaxMara i Pennyblack które 10 czerwca po raz pierwszy w Polsce zaprezentowały swoją jesienno - zimową kolekcję. Nie był to jednak zwykły pokaz mody. Impreza połączona była bowiem z licytacją na rzecz Fundacji na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, która zbiera fundusze na budowę nowej siedziby Kliniki dla dzieci chorych na nowotwory.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na pokazie zaprezentowano kolekcję marek: wyrafinowaną i uniwersalną MaxMara, codzienną i sportową, a jednocześnie elegancką Weekend MaxMara oraz modę miejską Pennyblack. Prowadzące imprezę: polska modelka i dziennikarka Agnieszka Maciąg oraz Prezes Zarządu Fundacji pani Agnieszka Aleksandrowicz sprawdziły się świetnie nie tylko w roli prezenterek, ale także animatorek licytacji, która dzięki hojności zaproszonych gości pozwoliła Fundacji zbliżyć się do osiągnięcia wymarzonego celu - stworzenia chorym dzieciom godnego i nowoczesnego budynku, w którym mogłyby szybciej wracać do zdrowia.Przedmiotami licytacji były kolorowe rysunki i prace małych Pacjentów Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Akademii Medycznej we Wrocławiu, artystyczne fotografie Grażyny Makary i Roberta Wolańskiego, a także: „Dzień piękności w SPA" przekazany przez Tołpa SPA Borowinowe, dwie przesmaczne 6 litrowe Martini Asti, plakat z autografem Wojciecha Siudmaka przekazany przez Operę Wrocławską, aparat ortodontyczny samoligaturujący systemu Damon wraz z montażem przekazany przez Unident Union Dental SPA oraz długopis z diamentem przekazany przez firmę Diamonds International Corporation.

Przedmioty przeznaczone na aukcję, a także loteria losowa pozwoliły zebrać ponad 35 000 zł. Dla darczyńców, którzy wylicytowali przedmioty, a także przedstawicieli VegaFashionGroup, Małgorzaty i Andrzeja Oleksików Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową przygotowała specjalne dyplomy z podziękowaniami, a także urocze medale zrobione przez pacjentów Kliniki. Inicjatywa VegaFashionGroup, firmy think oraz Fundacji Na Ratunek pokazuje, że nawet tak odległe od siebie światy jak moda i onkologia mogą sprzymierzyć się ze sobą w celu ochrony tego, co najważniejsze - życia.

Zdjęcia: Robert Kasperczak



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

k.gromada

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »