Firma » Reklama

Chata Polska i LoboSystem – wspólny grill i przysmaki!

Chata Polska i LoboSystem – wspólny grill i przysmaki!
Zobacz więcej zdjęć »
Z rodziną i dziećmi, znajomymi czy w pojedynkę? W parku, na łące, w sadzie czy w ogrodzie? Jaki jest idealny przepis na majowe grillowanie? Chata Polska wraz z LoboSystem postanowili dowiedzieć się jakie są najlepsze sposoby na przyjemne chwile relaksu podczas majowego grillowania od Klientów sieci.

Agencja LoboSystem przygotowała kolejne działania wspomagające sprzedaż w sieci sklepów Chata Polska. Konkurs konsumencki trwać będzie od 9 do 31 maja 2011 r. Aby wziąć w nim udział należy zrobić zakupy o minimalnej wartości 20 zł, na dowolne produkty marek objętych promocją (Heinz, Pudliszki, Żubr, Tyskie, Coca-Cola, Nestea, Kropla Beskidu, Fanta, Sprite, Winiary,  Nordis,  Kamis, Knorr, Hellmanns, Rama, Delma oraz Sokołów) oraz odpowiedzieć na pytanie: „Jaka jest Twoja recepta na udane grillowanie?”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Mechanizm promocji łączy trzy różne kanały zgłoszeń uczestnictwa w konkursie: formę tradycyjną (umieszczenie kuponu w urnie na terenie sklepu), system zgłoszeń SMS oraz elektroniczny formularz online dostępny na dedykowanej stronie promocyjnej http://www.chatapolska.pl/wielkiegrillowanie/. Zgodnie ze słonecznym i aromatycznym tematem promocji nagrody są równie klimatyczne. 30tu zwycięzców będzie cieszyć się nowoczesnym sprzętem grillowym, a smaku i aromatu do wspólnych przygód dodadzą zestawy przypraw Kamis dla 100 laureatów nagród II stopnia.

Promocja konsumencka po raz pierwszy wspierana jest również akcją zorganizowaną w kanałach dystrybucji. Sklepy objęte promocją są dodatkowo premiowane za zaangażowanie w promocję i motywowane konsumentów do nadsyłania zgłoszeń. Detaliści wraz z materiałami promocyjnymi POS otrzymali instrukcję z wyjaśnieniem sposobu ich rozmieszczenia na terenie sklepu oraz informowania Klientów o promocji. W trakcie trwania akcji konsumenckiej placówki odwiedzi Tajemniczy Klient, który oceni stopień realizacji założeń i zaangażowania pracowników w promocję. Wygrywa 10 sklepów, które w badaniu zdobędą najwyższe noty. Dla nich również przewidziano nagrody, które zostaną indywidualnie dobrane przez kierowników na potrzeby danego miejsca sprzedaży spośród wskazanej puli sprzętów do wyboru dla laureatów konkursu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

LOBOSYSTEM

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »